mamma til to små gull Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Noen som vet om noen bra antivirusprogram? Helst gratis, he he
Nit@™ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 AVG free edition http://free.grisoft.com/ Bruker egentlig Normand som jeg har gratis via banken... Synes maskinen var så rar, gjorde ting på egenhånd liksom ;o) Så kjørte jeg Normand, hjalp ikke. Lastet ned AVG og kjørte den.. Da fant den 2 virus og 8 trojanere!!! Maskinen fungerte perfekt etterpå ) Er veldig fornøyd med den!
mamma til to små gull Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Er den vi har på maskina nå. Men var noen som hadde vært innom bloggen min og visstnok hadde fått melding om at den inneholdt spyware eller hva det nå heter... Og dette klarer visst ikke AVG å finne ut av... Har du noen erfaring med det?
Nit@™ Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Ja. Hadde en slik på maskina mi selv. Windows har en et eget program for det der på windows.no. Dowloads.. Tror det var der jeg fant det. Det er også gratis. Jeg fikk min via msn. Ikke mye spennende å finne på maskinen min egentlig men ;o) Tror dem ble skuffa ;o) Men greit å få det vekk. Skal se om jeg finner den igjen. Det programmet fjernet den med en gang!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 jeg bruker avast det er gratis Er kjempefornøyd med det, har hatt det i maange år www.avast.com
Nit@™ Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 http://www.spywareremovalreview.com/?OVRAW=spyware%20adware%20removal&OVKEY=spyware%20adware%20removal&OVMTC=standard&OVADID=2131230521&OVKWID=2152390521 Her var det en del gratisprogram.. Fant ikke den jeg brukte, men lurer på om jeg fant den på msn.no eller msn.com Mye av det der kommer via msn ( Filer sendes fra kjente, som ikke er fra dem, og vips så sender man det videre til alle man selv har på lista også. Jeg fikk det via ei venninne, men det var selvsagt ikke hun selv som sendte det,men det sto at det var fra henne. Jeg trykka på linken, i samme øyeblikk kom jeg på at jeg ikke burde gjort det... Tvangsstoppa maskina, så den rakk ikke å sende videre. Koblet fra nettet og sletta den før jeg koblet på nett igjen.
mamma til to små gull Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 Takk takk =) Skal prøve der nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå