MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Må bare få lov til å juble og fortelle det til alle dere:) Ja, klisje å fri på valentines day, men jeg klarte ikke vente til den 29. Er skikkelig dårlig på å holde ting hemmelig for sambo, og har nesten avslørt meg mange ganger! Så i går gjorde jeg det jammen meg, og han ble så glad! Og litt rørt tror jeg:) Men guuuud, så nervøs jeg var.. Haha.. Skal legge til at jeg har fått en kompis til å sjekke ut litt, så jeg visste at han ikke følte jeg "tok fra han noe". Er så glad i dag, tenk at jeg skal gifte meg!!!! HURRA
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 så gøy da!! jeg har lyst til å gjøre det samme den 29... men vet ikke om jeg tør... ikke har jeg råd til ringer heller, så jeg må kanskje vente... kanskje jeg venter til babyen kommer..... gratulerer!!
minnimoi Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Så glad på dine vegne!!! Jeg mistet helt lysten på å noen gang gifte meg i det hele tatt igår.... Det er den mest skuffende valentine dagen jeg har hatt i mitt liv.....=( Men Hurra for deg!!=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 ÅÅÅÅHHH!!!!! DET var gode nyheter vennen :) Da blir det dobbel bryllupsmoro på minnesund i 2009 da hihi Nei, nå blei jeg glad på deres vegne. Så, hvordan foregikk frieriet?? Var forresten jeg som fridde til sambo også, haha. Ikke veldig planlagte omstendigheter, for å si det sånn.. Men han tok det på den skikkelige måten når ringen kom fortell da
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk alle sammen:D Lioevr: Ja nå blir det dobbelt moro i bygda;) Jeg hadde jo tenkt til å vente til den 29. da, men klarte det ikke. Fikk en felles kompis til å finne ut om han kom til å føle seg snytt hvis jeg fridde, så jeg ikke tok fra han en oppgave han gjerne ville gjøre selv. Men han var veldig åpent for at det kunne gå begge veier, så da var det bare å kjøre på. Fikk han til å tro at det var dama til denne kompisen som liksom skulle fri, så sambo måtte ringe han og få ut litt info av han;) Så han hadde ikke skjønt noe... Lagde god biff-middag og hadde skrevet ett valentineskort, som det sto at jeg bare visste om en måte å vise han hvor høyt jeg elsker han, for det finns ikke ord. Og da var jo planen at han skulle spørre hva den tingen var da... Men han tok ikke det hintet med en gang, så jeg måtte be han lese det ett par ganger til;) Passer på så Leah sov, så vi fikk noen minutter aleine da. Når han endelig fikk spurt hva den tingen var, så hentet jeg brosjyren fra lykkeringer.no (vi vil lage ringene våre sammen) og gikk ned på kne. (Grøss og gru så vanvittig nervøs jeg var) Også spurte jeg da, og han så skikkelig overrasket ut, Jeg rakk å tenke "Faen, hva hvis han sier nei" det lille sekundet det tok før han skjønte hva som skjedde;) Og da smilte han og fikk en tåre eller to i øyekroken, og sa ja!! Han ble veldig glad og rørt:D Tror han ble litt glad for at jeg gjorde det også, for han sa han har tenkt mye på hvordan han skulle gjort det.. For det må jo liksom gjøres noe litt spesielt når mannen skal fri, syntes han.. Og det er vanskelig å pønske ut den "rette" måten å gjøre det på
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer!! Så flott gjort av deg!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 ååh, fikk tårer i øyenkroken selv jeg nå. Er så utrolig glad på deres vegne Vi begynner å planlegge bryllupp og sette dato når huset er ferdig vi, har dere satt dato ennå da? Tror jeg har lyst på høstbryllupp. Høsten er jo nyyydelig der oppe og igjen: gratulerer så utrolig masse!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2008 Nei vi har ikke satt dato... Vi får se litt når det passer! Veldig koselig med høst ja, så lenge været er på deres side;) Liker seinsommer best jeg da.. Eller kanskje vår.. Herregud, rart å tenke på at jeg skal gifte meg!! Nå slipper han ikke unna.. haha...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 satt igjen med den følelsen jeg og. haha *han vet ikke hva han har begitt seg ut på, men nå slipper han ikke unna' lol (les det som humoristisk ja) håper vi rekker å gifte oss i løpet av 2009 vi da Egentlig spiller tidspunktet ikke så mye. Så lenge det blir oss to Kanskje vi får ta det på danske båten og la kapteinen vie oss. hihi. Jeg vil ikke gifte meg i kirken, så vi må finne på noe litt spesielt. Rådhuset er så innmari upersonlig synes jeg.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. februar 2008 Har ei venninne som satte med på tanken om sydenbryllup... Ikke noe stort, bare på en litt "øde" strand med de aller nærmeste. Det hørtes utrolig fint og spesielt ut!! Enig med deg at rådhuset er upersonlig.. Masse å tenke på fremover nå ja! Men jeg har igrunn alltid sett for meg meg selv som hvit brud.. I kirka.. Så vi får se:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 her sett meg selv som hvit brud jeg også, men ikke i kirka. hihi. får se hva det blir til. Kanksje vi kan ta det utenfor langseth kirke. den kirken er jo penere på utsiden enn innsiden ;/
SOMMERSMILET Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Hva skjedde hos deg igår da Janiba?
*Jente06*gutt08* Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer så mye til dere! Tøft av deg å fri! Jeg så en hvit brud i dag, på vei til dommeren for å gifte seg.... Dommerkontoret her ligger i kjøpesenteret, så hun og mannen kom opp trappen og skulle inn og gifte seg, så ikke så veldig romantisk ut nei..... Hun fra thailand og han fra norge..... skulle før ha stått på en strand i thailand å giftet meg da, men hver sin smak Lykke til til dere ivertfall, nyt dagen....den var over så alltfor fort syns jeg Kunne ha giftet meg flere ganger....kanskje vi kan fornye løftene hver 10. år.....hehe:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 15. februar 2008 Oj, ja det hørtes kjempe romantisk ut.. Uff nei, det skal være personlig og spesielt! Er ikke hvilken osm helst dag:) Takk for gratulasjon forresten!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer så mye=oD Vet hvordan det føles...=oD...
©Jesper©er©alt© Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 Romantisk du skulle ver da:-) Gratulere så mye til dere begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå