Vekten 78 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Dere som skal ha runde bord i selskapet (eller ande som har gode ideer)....hvordan skal dere ha blomster/borddekorasjoner?
Dronningen! Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 VIl nok tro at dekorasjoner på et rundt bord bør være runde og litt høye... men ikke så høye at gjestene ikke ser hverandre. Hvorfor ikke kjøpe 3 lange, slanke, enkle vaser (i forskjellige høyder) til å ha en blomst i? Billig og enkelt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå