Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 å bruke selvbruningskrem når man er gravid? har så ille lyst til å få litt farge på kroppen..føler meg så mye bedre og freshere da..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 noen fler som har noen tanker og meninger? har liss hørt av noen at dette ikke er bra..stemmer det?
Frk Påske Overtid Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Skjønner hva du mener... Jeg brukte det et par ganger for noen mnd siden, så fikk jeg beskjed av en venninne som er hudlege... Hun hadde vært på noe kurs og der var det tatt opp at det ikke var dokumentert om stoffene i "bruningsstoffet" påvirket fosteret... At de fortsatt forsket på det. Jeg gadd ikke å bruke det noe mer... Men det er flere som sier at man godt kan ta solarium innimellom, men ikke mer en 10-15 minutter av gangen da fosteret ikke skal overopphetes... Nå har jeg bare bestemt meg for å være litt bleik noen uker til jeg, og satse på den herlige påskesolen som allerede har kommet...
lille oscar + bebis Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 syns jeg har lest i et blad... tror det var forrige utgave av "gravid".. At noen typer selvbruningskremer inneholdt et stoff som gravide ikke burde ha i seg, derfor var det ikke bra. Men det var så dumt at de ikke skrev hva det stoffet het, for da kunne vi jo skjekket det opp..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Er vel ikke så stort problem hvis du ikke bruker veldig mye vil jeg tro? Jeg unngår solarium for jeg ser at jeg får sånne pigmentflekker i sola... og de går ikke bort etterpå:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå