Gå til innhold

jenter,hvordan er det med


Anbefalte innlegg

Skrevet

å bruke selvbruningskrem når man er gravid?

har så ille lyst til å få litt farge på kroppen..føler meg så mye bedre og freshere da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen fler som har noen tanker og meninger?

har liss hørt av noen at dette ikke er bra..stemmer det?

Skrevet

Skjønner hva du mener... Jeg brukte det et par ganger for noen mnd siden, så fikk jeg beskjed av en venninne som er hudlege... Hun hadde vært på noe kurs og der var det tatt opp at det ikke var dokumentert om stoffene i "bruningsstoffet" påvirket fosteret... At de fortsatt forsket på det. Jeg gadd ikke å bruke det noe mer... Men det er flere som sier at man godt kan ta solarium innimellom, men ikke mer en 10-15 minutter av gangen da fosteret ikke skal overopphetes...

 

Nå har jeg bare bestemt meg for å være litt bleik noen uker til jeg, og satse på den herlige påskesolen som allerede har kommet...

Skrevet

syns jeg har lest i et blad... tror det var forrige utgave av "gravid".. At noen typer selvbruningskremer inneholdt et stoff som gravide ikke burde ha i seg, derfor var det ikke bra. Men det var så dumt at de ikke skrev hva det stoffet het, for da kunne vi jo skjekket det opp..

Skrevet

Er vel ikke så stort problem hvis du ikke bruker veldig mye vil jeg tro?

 

Jeg unngår solarium for jeg ser at jeg får sånne pigmentflekker i sola... og de går ikke bort etterpå:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...