M@mm@ til mine barn Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg eier ikke ett eneste sokkepar jeg. Blir alt for varm på beina av det og får da urolige bein.
Mockanin Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hva har du på beina da? Går du barbeint hele tiden?
noLadyjustME Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 hehe,satt akkurat å kjente etter på at jeg frøs på beina-har glemt å ta på sokker!! Skal gjøre det nå, så JA jeg bruker sokker;)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bruker sokker, hvertfall når jeg skal bort. Går ofte uten sokker hjemme og om sommeren, da bruker jeg sjelden sokker:) Men på jobb bruker jeg alltid sokker, klarer ikke gå på jobb i sandaler uten sokker...
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bruker sokker når jeg skal ut. Når jeg står opp går jeg barbent. Går barbent til jeg skal ut evt. til jeg fryser. Da tar jeg de på:-) Sokker halve dagen m.a.o
☆Monkey Business☆ Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Jeg klarer ikke å gå uten sokker....får ikke sove om natten om jeg ikke har på meg....hihi....
Tommage♀♂ Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bruker ikke strømper hjemme før jeg har vært ute, men bruker skinntøfler. Er iskalde gulv her! Men hadde jeg fått besøk av noen barbente hadde jeg faktisk syns det var litt ekkelt... Liker ikke andres tåfis!
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Jeg går barfot ja.
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2008 Ikke sokker i sko eller støvletter på vinteren nei.
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2008 Har med tøfler til besøk.
Kaffemocca Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Bruker ALLTID sokker om vinteren, jeg sover med dem også.. Men om sommern bruker jeg ofte sandaler eller går barbeint.
.Ann. Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 helst ikke sokker. kun når jeg bruker sko, eller er på besøk.
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. februar 2008 Jeg får ikke tåfis av å gå barbeint, da får jo huden luft. Men jeg tar med tøfler for det er ikke alle golv som er like rene. Og det bør de være når jeg går sånn. Er ikke noe som er så ubehagelig som å trakke opp i noe som er grist på golvet nei.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 eh.. ja, bruker alltid sokker. Sover ikke med sokker, det klarer jeg ikke, men hele dagen,ja.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bruker sokker hele året, med unntak av sandaltid på sommern. Men har jeg lette joggesko på sommern har jeg sånne ankelsokker. Klarer ikke for mitt bare liv gå barbeint i sko!!
fox`y Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 bruker sokker og ull sokker året rundt. t.o.m på sommern bruker jeg ullsokker:)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Bruker alltid sokker jeg! Er så kald på beina støtt! Bortsett fra på sommeren når jeg har på sandaler.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Før jeg skal noe, så laffer jeg rundt i svigemors tova ulltøfler, knalldeilig! På vinteren er det alltid ull, på sommeren kan jeg gå barbeint, men da går jeg som regel i slippersere.. skal jeg ha på sko, så må jeg ha sokker på..
Sommer&Sol (: Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bruker sokker inne og jeg bruker sokker i sko året rundt! klarer ikke gå uten sokker, utenom på sommern da.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 Ingen fan av sokker, men bruker det i sko. Hjemme hos oss bruker ingen sokker. Gutta har begynt å ta av seg de også. Kjenner en som går barbent i sandaler året rundt.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 15. februar 2008 #23 Skrevet 15. februar 2008 bruker sjeldent sokker.... av og til hvis vi skal til folk. synes det er ubehagelig å ha på rett og slett
Mamma jei Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 Er det noen som ikke bruker sokker???? Hehe, etter å ha lest alle innleggene her skjønner jeg nesten ikke hva sokker betyr lenger, har lest ordet så mange ganger!
pandabjørn Skrevet 15. februar 2008 #25 Skrevet 15. februar 2008 ja jeg bruker sokker ! også om natten om jeg fryser...fryser lett på bena så jeg skjønner ikke at dere andre som ikke bruker sokker aldri fryser på bena deres??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå