Gå til innhold

Da var vi alene og forlatt i helga...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen drar på hyttetur rett etter jobb idag, og lillegutt og jeg skal være alene hjemme i helga. Blitt lite søvn de siste dagene, så jeg er trøtt og sliten og har en sutrebaby av en annen verden for tida pga tenner (tror jeg...). Til nå har han vært eksemplarisk, da, så det lover jo faktisk godt for helga hvis det fortsetter sånn. Er det sånn at det hjelper å grue seg veldig for da blir alt mye bedre enn man har trodd??;) Er jo ikke vant til å være alene med lillegutt en hel helg, så derfor jeg gruer meg litt... Bare en bagatell, så klart, for de fleste her sikkert, men jeg synes det er litt skummelt selv om lillegutt er 6 mnd nå! Hehe... God helg alle sammen!! Nå skal vi ut og gå tur i finværet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme båt vi da;)

Min mann skal og på hyttetur..hehe!

Jenta mi er 5 mnd da..så dette skal bli spennende gitt!!!

Lykke til;)

Skrevet

Hehe... Artig at vi er i samme båt, da! Lykke til du også!:) Første gang du er alene med snuppa en hel helg, eller?? Vet i grunnen ikke hvorfor jeg har grua meg så fælt...

Skrevet

Jeg er alene med en tre åring og ei lita frøken på 4 md, for mannen er reist offshore i 3 uker! Og tror du ikke vi blir syke med en gang han drar?Joda.. Men, vi overlever!

Bare 20 dager til han kommer hjem igjen :P

Skrevet

Ja, første gang en hel helg...blir sikkert kos;) Akkurat som ho ikke ser "nok" til meg ellers om dagen...*ler*

Vi får vel finne på noe spennende...

Din første gang ell?

Skrevet

Dette går så fint atte:)

På mandag reiser mannen min til Kina i 12 dager. Da blir jeg alene med to unger på 7 mnd og 2,5 år og et firma som må drives.

Skrevet

Er 2. gangen jeg er alene med lillegutt. Første gang var da han var 5 uker, men det er jo så lenge siden at det har jeg liksom glemt;) Hehe... Har gått helt fint til nå, men må alltid være litt nervøs først;) Utrolig flinke dere som har flere barn og som har dem alene så lenge om gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...