Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Mannen min har fått tilbud om ny jobb i jobben.En høyere stilling som innebærer en del mer reising.Lønna stiger jo kraftig også....hehe,det er jo en fordel.MEN penger er ikke alt....hva med meg? To barn,jeg jobber turnus og hverdagen er "armer og bein" nok fra før,hehe. Jaja,*sukk* jeg skal ikke stå i veien for han.Han er dyktig...og han gjør virkelig alt for oss,det vet jeg. Vet ikke jeg...Alt er liksom så greit nå))
Gjest mphs Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Dere må sette dere ned for å se om den nye stillingen er forenelig med din jobb og ungene. Om det ikke går får han takke nei.
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Har dårlig tro på at det er bra for et forhold å være et "hinder" for karriere, dere får snakke om løsninger, hvis han går opp i løn så kan dere kansje vurdere vaskehjelp og slike løsninger for å "kompensere" litt for det ekstra arbeidet du blir utsatt for..... Har selv en mann som jobber mye og er mye borte, har 3 unger og hus med hage...så det er nok å holde styr på.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Har gjort det.Alt er nøye tenkt igjennom.Han legger opp "løpet" selv og kommer ikke til å være borte når jeg jobber kveld. Han ofrer ikke vår eldste sønn som spille både hocey og fotball....Der skal han stille opp.(betyr veldig mye for han som far) Jeg slipper han jeg....men blir ¨nok uvandt i starten.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 Nettopp...veldig enig med deg Ugla... Han har sine mål...og han jobber hardt for å nå dem.Dette er jo også en tillitsærklæring fra øverste sjef,sant:o)
Mille** Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Enig med mphs, dere er en familie hvor alle skal bli tatt hensyn til, alt kan ikke tilrettelegges rundt kun en person, det vil ikke gå i lengden. Syns ofte det virker som det er en selvfølge at mannfolk skal kunne prioritere karriere framfor familie, og at da kvinnen skal steppe opp på hjemmebane. Han valgte vel å få barn han også, da gjelder det å gjøre de riktige prioriteringen mens barna er små, og det er vel ikke å jobbe enda mer, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå