Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg og jenta i huset, hadde vært på handel. Da vi gikk forbi Cubus hang det en rosa fleecejakke på et stativ nedsatt til 50 kr. "Å mamma, kain itj æ få den??" (Må legge til at hun er 8 år, og at dette blir sagt på trøndersk. -Joa, det kan du, svarer jeg. Vi går til kassen for å betale, der jenta utbryter til ekspeditøren: "Wow, tænk å finn sæ jakke te 50 krona da. Det e faan itj kvar dag." -Burde vel ikke, men jeg lo.
Sivalur Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hehehehe - 'hører' henne inni hodet mitt ja, må flire. Meeeen - er vel deg hun har lært det av...?
~sjiraff~ Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Hehe... Heldigvis har ikke snuppa mi begynt å si så mye stygge ord ennå... Men hun har lært de :o/ Jeg mista noe i golvet en dag og da kom det veslevoksent fra henne: "Mamma, nå må du si faen"
Sivalur Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Hahaha - utrolig bra! Gleder meg til pjokken begynner å snakke litt mer.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 7 åringen i går kveld: Wææææ.....kommer opp trappa i DEN farta. Jeg spør hva som skjer og han svarer: "Det stinker på do,må være pappa som har driti" Hehe,vi måtte jo le da....) (å,ja...han hadde driti,hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå