Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 vi har boblebad hjemme. Bare et halv år gammel... vet dere snakker så mye om bakterier osv. Men jeg og samboer har hatt sex noen ganger i dette fordi jeg synst det eer lettere nå når jeg er gravid. Vi bruker aldri boblene når jeg er oppi badet. men bør man helst ikke ha sex i badekar?kan det komme bakterier inn fra vannet? SIKKER TEIT SPØRSMÅL, MEN SPØR LIKAVEL:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 tror grunnen til at ingen har svart på dette er fordi, beklager, men det er ett ganske teit spørsmål....... pul i vei!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Du får jo uansett bakteriene der oppe så lenge du er i vannet..å de bakteriene kommer heller ikke inn til fosteret. Så bare kos dere
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Synes overhodet ikke det var et teit spørsmål, men du verden for et teit og unyansert svar!! For det første; da jeg avr gravid for 6 år siden ble jeg frarådet å bade i både sjø, basseng og boblebad, nettopp pga bakteriefaren. Så jeg gikk hele sommeren og svetta i solsteken, men vasset bare, turte ikke bade. Og alle vet jo at boblebad er bakteriebomber pga den høye temperaturen og at bakterier kan sette seg i boblehullene og gro godt der. Jeg hadde ikke hatt sex i boblebadet- hadde ikke turt å bruke det en gang, tror jeg!! Vi har ikke badekar selv heller så unngår hele problematikken.. Spør lege du, trenger jo ikke si dere har sex der, men bare spør om det er farlig med alle bakteriene i et boblebad for deg som er gravid.. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå