Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Hvor lang tid tar det før huden på magen begynner å trekke seg tilbake etter fødsel? Når kan man begynne å trene magen? Er vel ikke lurt å trene den før det har gått en stund? Sikkert teit å tenke på hvordan kroppen kommer til å være etter at barnet er født, men tenker nå på det også jeg da..
ceso Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 de sier at musklene i magen ikke har trukket seg helt sammen før ca 6 uker etter fødsel. Personnlig ventet jeg 8 uker så jeg var helt sikker på at de var på plass.-....
M by M Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hos noen trekker den seg ganske fort tilbake. De sier jo at du ikke skal trene før du har vært på 6-ukers kontrollen. Der sjekker de om magemusklene har trekt seg godt tilbake igjen. Men det hjelper på magen å gå tur og være litt i beveglse hver dag. Men om man ikke er inne i den gamle jeansen med engang, er det jo ikke noen krise. Noen tar det litt lenger tid med. Gruer meg til å ha slapsete fødselsmage igjen...men trøster meg med at den blir borte igjen ;-)
skalha1t etter3.pp Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 min mage va ganske flate etter fødselen,men etter tid kom de meir fet på den..andre får ikkje fett,men masse hud etter graviditet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå