Gå til innhold

Magen etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor lang tid tar det før huden på magen begynner å trekke seg tilbake etter fødsel? Når kan man begynne å trene magen? Er vel ikke lurt å trene den før det har gått en stund? Sikkert teit å tenke på hvordan kroppen kommer til å være etter at barnet er født, men tenker nå på det også jeg da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier at musklene i magen ikke har trukket seg helt sammen før ca 6 uker etter fødsel. Personnlig ventet jeg 8 uker så jeg var helt sikker på at de var på plass.-....

Skrevet

Hos noen trekker den seg ganske fort tilbake. De sier jo at du ikke skal trene før du har vært på 6-ukers kontrollen. Der sjekker de om magemusklene har trekt seg godt tilbake igjen. Men det hjelper på magen å gå tur og være litt i beveglse hver dag. Men om man ikke er inne i den gamle jeansen med engang, er det jo ikke noen krise. Noen tar det litt lenger tid med. Gruer meg til å ha slapsete fødselsmage igjen...men trøster meg med at den blir borte igjen ;-)

Skrevet

min mage va ganske flate etter fødselen,men etter tid kom de meir fet på den..andre får ikkje fett,men masse hud etter graviditet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...