Gå til innhold

Vondt i hodet mitt *Snufs*=o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legekontoret for å sjekke blodtrykket og urinen nå...Håper det ikke er noe forandringer...Tror ikke jeg orker det nå...

Har allerede fylt ut svangerskapspapirene mine..hehe..Tror jeg må få en til...=o)

Har også tatt to panodil. En i går kveld, ga seg litt men var der hele tiden, men ikke så vondt. Gikk å la meg. fikk sove hele to timer før jeg våknet med den hodepinen igjen=o( Hadde ikke gitt seg lå lenge med pinen i håp om at det bare var fordi jeg var trøtt, men nei. Gikk ikke bort. tok ny pille...Virket ikke...Såååå lei meg..Vondt er det også...

Vel...Får komme meg av gårde da...Så jeg blir ferdig med dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor sitter hodepinen ? Hele hodet eller i pannen ?

Skrevet

vet hvordan du har det... har sliti med det samme.. blodtrykke var steget og fikk beskjed om å ta det med ro.. ikke lett når snuppa har hjemme har omgangsyke.... klarer ikke ligge i ro da.. skal sjekke til uka om det er forandring.... Bra at du reiser for å sjekke.. gi oss en oppdatering....

Skrevet

Uffa... *trøsteklemme*

var kanskje sympatismerter jeg hadde i natt da.. våkna med skt press i hodet, men det forsvant bare etter fem min.. rart... =0)

Skal bare se vi er lnket av universet eller noe *hihi*

du MÅ oppdatere når du kan, så skal du heller få ro resten av dagen

Skrevet

Huff da, det der hørtes ikke mye godt ut! :o(

Håper det går bra hos legen! Venter spent på oppdatering, snuppa!

Skrevet

Våknet også med veldig vondt i hodet i dag. Var hos jordmor i går og blodtrykk og urin var helt normalt! Satser på at det er hormonell hodepine jeg!

Skrevet

Takk for alle klemmer...=o)

Jo da... har forsatt blodtrykk på 135/80. men nå har jeg fått utslag på urinen også...P +1 og L +4.. Urinen er satt til dyrkning...Så får vel resultatet på mandag...

Snakket også med legen og han sa at jeg ikke behøvde å være redd for svangerskapsforgiftning..Særlig det er lett når jeg har så og si akkurat de samme symptomene som forrige gang...Hodepine som sitte i panna, kan også ligne bihulebetennelse i tillegg (ikke godt..) kvalm, veldig var for lukter og sånt..Satt på legekontoret og kunne lukte at mannen på andre siden av lokalet hadde dårlig ånde...seriøst ekkelt...

Legen sa også at en panodil ikke ville hjelpe så bra på voksene, så jeg burde ta to..1000 mg er ganske mye da...Selv for meg..blir nocka ut da...Hjelper dårlig å trøkke i seg når det ikke virker..Selvom det er paracetamol så kan fosteret bli forgiftet....Så, i håp om å sove litt nå før jeg henter gutten vår hos mamma så ahr jeg tatt to...Håper jeg sover godt...Men hodepinen er nok på plass når jeg våkner...

Vi snakkes jenter...

Masse klemmer tilbake...

Skrevet

Hei :o)

Det hva bra det gikk greit hos legen.... tenkt på deg i dag vet du :o)

Men du får nok svar på prøvene på mandag...

Nå kan su slappe godt av helllllle helga :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...