Gå til innhold

DERE som er kjent med billigstrimmel!!!PLIIIIS hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nettopp nå en billigstrimmel test med morgenurin, har ikm søndag.

Den kontollstreken kom opp med engang, først så jeg ingenting men så etter ca 40sek eller noe så kunne jeg skimte en til strek.

Så den ikke sånn på 30cm avstand men om jeg tok den nært å i ett lyst rom, kunne jeg se streken, den er jo der! Leste av testen innen 5 min. Streken var så svak at jeg egentlig ikke syns dte var så veldig rød i fargen som den andre streken, litt mere fargeløs men kanskje ett snev av lyst noe i retning rød.. nei uff jeg vet virkelig ikke jeg nå!!!

KAN billigstimmelene får to streker innen 5 min å at den ene om er svak å nesten fargeløs egentlig ikke er en gravid strek,at den streken bare kommer å viser seg sånn men egentlig ikke er positiv??

blir veldig glad for svar her:-) takk takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier en strek er en strek... og så tidlig i forveien kan det jo være en strek, som bare er svak. Men så sier noen at de billigtestene er så sensitiv at den kan reagere på et hcg nivå i kroppen som mange har... Ofte har vi 5 mg? i kroppen uten å være gravid, og de billigstrimlene jeg har registrere fra 20 mg... og de sier at de kan oppdage mindre mengder hcg...men i allefall fra 20. Husk at når du tester så tidlig, kan det jo være det alle kaller kjemisk graviditet... vet ikke helt om jeg forstår det rett hva som menes med det. Men kort sagt, en strek er en strek...

Skrevet

akkurat som ejg skulle skrevet det selv!!!!! tok en billigstrimmel i dag jeg og.... helt på slutten av tiden, altså innen 5 min så jeg en strek. svaaaaaaaaaaaaaaaak, vet ikke om det var farge på den jeg heller....

vil gjerne ha erfaringer jeg og:-)

Skrevet

hei! takk for svar:-)

kjemisk graviditet er når det befruktede egget bare sneier livmorslimhinna uten å feste seg ordentlig åsså sklir det ut å blir mensen kort sagt..tror d var sånn d var!

ja stemmer at kroppen har naturlig 5hcg i kroppen.tok en test igår ettermiddag der viste den ingen strek!

æ har to gutta:du opplevde d samma som meg ja!har spurt om d samma på 1.trimester oxo så du kan følge med på den tråden om flere svarer der oxo! kan liksom ikke tro jeg er gravid helller,selvom jeg har hatt noen symptomer siste uka! Er ikke prøvere,dessuten hoppa samboer av i svingen, nå er jeg litt lost! forvengta jo ikke å se en svak strek der,trodde jeg var hcg hypokoner,ler* hehe

håper flere svarer oss da,så får vi teste m et par dager!

når har du ikm da??

klem

Skrevet

Jeg har selv brukt billigtestene gjennom hele tiden med prøving, og jeg er litt usikker på de.

Synes det ofte kommer en strek jeg da, som bare ender i vanlig mens.

Nå har jo vi et problem med mange sa bak oss, så kan være at det har noe med det å gjøre.

Vent 2 dager, så tar du en vanlig cb med morgenurin.

Hcg dobler seg hvert 1,5 døgn, da burde du få rett svar :)

Lykke til

Skrevet

okei!ja jeg stoler nemlig ikke på de jeg har lest så mye neg osv..

men var jo ingen strek der igår..

merkelige greier...stoler veldig på cb ,men har 3 tester igjen av de stimmelene så får teste på ikm dagen:) så bør vel streken være sterkere!:-)

Skrevet

billigstrimlene skal være like sikre da:) så bruk morgen urin, og bruk strimmel! :) iom at de er så billige kan du jo bare bruke de opp.. kanskje streken blir sterkere etter hvert:D da slipper du å bruke opp pengene dine på cb vet du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...