Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 vi skal reise til tenerife i mars. Barna våre er 1,5 og 4. Hva må vi ta med? Noe til flyturen? Kjenner reisefeberen begynner å komme sigende. Minstemann har ikke tatt fly, gruer meg, han er sp himla aktiv..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Skal selv til Tenerife i mars. Vi skal ta med bleier. Ikke alltid like lett å få ta tak i gode bleier i utlandet - dessuten kan de være ganske dyre. Ellers tar vi med også varme klær. Etter at solen går ned er det 16 grader bare.
samboer87 Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 å hørtes koselig ut vår gutt blir 1.5 til sommeren men syntes det var litt tidlig for syden neste år er han 2.5 og da passer det bedre så da blir det nok syden for oss tenk så deeilig!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 BLEIER: anbefaler at du kjøper dodot's active fit om du skal kjøpe her nede,lilla pakke..koster 19 euro for ca 125 bleier..ikke værst.. men di kan være litt små,jenta mi bruker 9-12 kilo's bleiene (hu veier 9) og kunne godt trengt noe litt større. VÅTSERVIETTER:di beste er dodot's sine som er lyseblå og hvite di er veldig milde di andre er extremt parfymerte og fulle av alkohol..di selger både 2-4-6 pk ,4 pkæen koster rundt 6 euro.(ikke kjøp di mørkegrønne pakkene,di svir i nesa av parfyme) husk solkrem og solhatt husk at di har mye honning og sjokolade ting til barn fra 4-6 mnd så titt litt extra nøye på pakkene om du skal kjøpe no sånt.. på fløyet så ta med leker,kjeks,brød noe minsten kan tygge på og være opptatt med,det hjalp veldig da jeg reiste alene med min hypre lille:) go tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå