Gå til innhold

Blir så sint at jeg kunne sprekke!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er veldig dårlig til å stå opp på morningen, han er den typen som skal drøye fem minutter så fem minutter til osv...

Dette ender alltid med at jeg blir kjempestresset når jeg vet han kommer til å komme for sent og må nermest sparke han ut av sengen...

Han står opp kl 6 og lillegutt pleier som regel å sove til klokka 9...

De siste dagene har han latt alarmen ringe så lenge at lillegutt våkner og selvfølgelig har han ikke lyst å sove igjen.

Blir sååå sint!!!

Han vet at jeg ofte er våken med lillegutt store deler av natten i tillegg!

Har forklart han at jeg faktisk trenger den søvnene jeg kan få siden jeg er gravid osv, og han skjønner meg veldig godt og sier selv at han ikke husker at jeg har prøvd å vekke han en million ganger...

Og lover alltid at han skal stå opp fint dagen etter men NEI...

Måtte bare få ut litt frustrasjon nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det hos oss også ;)

Helt til jeg sa at jeg ikke gadd å vekke han noe mer. Lå der (kjempe stresset for meg selv) men var bestemt på å ikke vekke han mer enn en gang.

Han forsov seg ett par dager, men etter det klarte han å komme seg opp selv =)

De er voksne menn, og burde uten tvil klare å stå opp om morningen!!

Noe annet er bare tull. Klarer en mamma å stå opp midt på natten for å amme, så klarer en mann å komme seg opp på jobb!

Syntes det er helt MERKELIG at det er så mange MENN som sier at de bare ikke klarer å komme seg opp. Tenk om en ammende kvinne skulle si det samme....

Skrevet

Da skulle han fått sovet på sofaen til han lærte.

Skrevet

Sånn er mannen min også. Nå har vi riktignok bare en gutt på 5 år, og jeg er heller ikke gravid, så det er ikke noe stort problem, men den dagen jeg blir gravid eller går hjemme med min nyfødte, så kan det jo bli spennende å se.

Mannen min husker heller ikke at jeg prøver å vekke han. Jeg kan snakke til han, og han svarer meg, men husker det ikke etterpå og blir sur fordi jeg ikke har vekket han. Jeeezes!!! Jeg blir så irritert!

Skrevet

Gjør som Stolt mamma - si at nå er det slutt, du gidder ikke vekke han mer. Når vekkerklokken hans ringer om morgenen, skrur du den av slik at den ikke ringer mer og vekker lillegutt. Etter å ha forsovet seg til jobben et par dager lærer han nok å legge seg i tide så han orker å stå opp - er bare det det handler om, komme seg i seng tidsnok på kveldene. Lykke til!

Skrevet

Det hørtes kult ut! Hvor får man kjøpt en slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...