Gå til innhold

hva synes dere om situasjonen på stortinget da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun Ramin Osmundsen har oppført seg lite voksen i denne saken....også er det noen som kommer å sier at det er pga hudfargen, at hun blir behandlet som hun gjør, men jeg mener hun har laget ris til sin egen bak, ved å holde opplysninger tilbake....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... nå tenkte jeg "jøss, hva er det som har skjedd på Stortinget da?"

Men ang. situasjonen i Regjeringen så synes jeg de skal slutte å kvotere inn folk i stillingene men gi de til kompetente mennesker som vet hva de driver med. Dette er jo andre gangen på forholdsvis kort tid at hun har måttet gå fra en stilling, nå husker jeg ikke hva som skjedde i UDI, men nå burde man hvertfall ha lært?

Skrevet

Nå er jeg forferdelig stygg, men hvis man først skal snakke om hudfarge oppi dette (og dette har ikke noe med henne som person å gjøre), så tror jeg kanskje det var derfor hun fikk jobben til å begynne med, jeg da. Hun var liksom regjeringens "innvandrerministeralibi".

Så å trekke inn hudfarge i denne sammenhengen (det hun har gjort osv. ) er helt irrelevant. Dama er superarrogant, og det største problemet hennes er vel at hun ikke forstår at hun ikke forstår....

Skrevet

jeg tror ikke hun forsto alvoret i den jobben hun fikk, når hun kan tro at slikt ikke kommer frem...nå er det vel 2 riper i hennes cv ville jeg tro....

Er ganskje godt inne i hva som skjer politisk, og kan ikke si at jeg har sett eller hørt så mye om hennes arbeid....

Nei, få inn han andre, han har iallefall skjønt at det er arbeidet som skal frem, og ikke div venninde middager og slike ting....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...