Gå til innhold

Syden -9mnd-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt tur og reiser i begynnelsen av mai. Lille er da 9 mnd. Jeg kvir meg litt faktisk, noen som har reist til syden med baby på 9 mnd? Trenger jeg å bekymre meg for varme/sol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida, det går fint.Vi var i syden når lucas var 8 1/2 mnd, og varmen var ikke noe problem.Var ikke så varmt, måtte kle oss om kvelden.

Skrevet

Nå skal ikke jeg ødelegge noe for deg, siden du har bestilt tur og alt. Men vi reiste i mai da ungen var 8 mnder og det var helt grusomt. Takla ikke varmen en plass, så jeg hadde aldri reist igjen med så liten unge. Sov ikke på 2 uker. Var så sliten da vi kom hjem og 40 tusen fattigere. Men så har jeg venner som ikke skjønner at det gikk så dårlig for med de gikk det aldeles strålende. Så det blir veldig individuelt.

Masse god tur i allefall.

Skrevet

Hei. Jeg skal og, i april. Var selv i syden som liten og det gikk visst veldig fint. _Brorsan derimot hadde visst blitt kjempe dårlig ene gangen. For han klarte de ikke få i vann. Kjempe viktig å ha vann klart hele tiden og sørge for at de får i seg masse væske

Skrevet

heisann;) vi skal også til syden i mai. mallorca. da e lillemor her 7 mnd. d går så bra så. er ikke så alt for varmt ennå på den tiden:) gleder oss vi ja... pass på godt me drikke så går ting fint tenker jeg;)

go tur og kos dere masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...