Gå til innhold

Hvordan sparker huleboeren deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sparker så og si bare nedover, og det kan tiltider bli veldig vondt, det svir og stikker, og i går kveld var jeg sikker på at h*n hadde hånden ute og hilset på, hehehe..... Skikkelig ubehagelig. Andre som har en liten som ligger å bare sparker ned over. En sjelden gang kjenner jeg det andre plasser, hm...... Jeg er 27 uker på vei.Håper h*n finner ut at det kan være lurt å snu seg. På ul lå h*n også slik,men jeg trodde nå de snudde seg masse,men denne knøtten har vell funnet sin favoritt stilling enn så lenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Jeg er bare i uke 18 men det er store krefter i den lille. Tror den bruker urinblæra mi til trampoline !! Det stikker og trykker, men den slår og sparker mest utover magen da heldigvis :-) Bare ver glad for alt liv du kan kjenne ;-) Det verste kommer de siste ukene når den snur seg med hodet nedover og det kjennes som at bekkenet og indre org skal kolapse.

Skrevet

Jeg kjenner gjerne spretne spark ned mot venstre eller opp mot høyre. Samtidig kommer det gjerne sprelling i morsatt retning, bare svakere. Lurer på om hun bokser med hendene. Noen andre som kjenner på to steder omtrent samtidig?

Skrevet

Den sparker RETT ned... Hele dagen. Den har ligget med rumpa og føttene ned nå lenge, og ligger og tramper på blæra og jeg vet ikke hva ;) Noen ganger kjennes det ut som den skal trampe seg rett ut av hula si... Hehe..

Samboeren min ler litt, da jeg skvetter og hopper hver gang den får inn noen fulltreffere nedover. Den er spesielt aktiv om kveldene. I natt fikk jeg ikke sove, da det var skikkelig sirkus der. Måtte på do hele tiden, selv om blæra mi bare nådde å samle en milliliter eller to for hver gang. Jaja. Håper den flytter litt på sparkene sine etterhvert som det blir trangt der i hulen dens. ;)

Skrevet

Min lille jente sparker overalt egentlig, forskjellig fra dag til dag syns jeg.. Men veldig mye på begge sidene. Kanskje hun ligger på tvers da?... Moro er det hvertfall.. Men nei, IKKE når hun hopper på blæra mi!!!

Skrevet

Hehe.. jeg har det slik.. kjenner det spenner på hver side av magen, virker som han dytter med både hender og føtter. Har en veldig aktiv krabat jeg da.. han spenner overalt. nedover også, som jeg syns er fryktelig ubehagelig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...