Topmodel Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Her i oslo barnehagen vår har vært ute mer enn 6 timer .Er ikke dette for mye ? Janus ull røye og longs en tynn bomul genser og denim bukse , ull søkker selvføgelig dress og lue .Det ser ut som snuppa hadde ikke brukt votter hun er 4 år . Ellers hun har alt som trenger
2gutter og ei jente:-) Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Sønnen min på 3 går i utebarnehage og er ute ca 6 timer hver dag. Det er helt supert for han. Har på han ull longs og trøye og sokker, fleecetøy, dress og lue. Han er ikke noe for varm.
Tjorven:-) Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Det går ikke an å være for mye ute! -det synes nå jeg! Men om jeg var deg, ville jeg ha byttet ut bomullsgenseren og olabuksa med enten ullgenser og ullbukse (sånn type hjemmestrikka) eller et fleecesett. Det gir mye bedre varme, og er mye mer behagelig under dressen, gir større bevegelsesfrihet enn olabuksa. Når det gjelder votter, er det et evig problem for mange... Noen er, som jeg kallder det, "alergisk" mor votter :-) krever iherdig jobbing for å holde vottene på de ungene! Har jenta di forskjellige typer votter? De små barnehendene liker ikke altfor store eller stive votter. Etter å ha jobba i 9 år i barnehage, er min erfaring at ullvotter (kjøpte eller hjemmestrikke) er det aller beste for at små hender skal få tak i ting. En god ting har i alle fall kommet ut av Rød- og Blånisseseriene på tv: vottene! Bruker selv blånissevotter ute i barnehagen! Er det vind, eller veldig vått, faller de riktig nok gjennom for polvotter, men en tynn vindvott utenpå ordner som regel den saken. Men ikke bekymr deg for at jenta di er for mye ute! Hlsen fra
Topmodel Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Jepp . men hun har alt som hun trenger til dagen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå