Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 En venninne gav meg denne, og må bare dele med dere! 1 økonomi pk kyllingfilet 2 pk stjernebacom 1 stor purre 0,5 dl sweet chilisaus 1 liten beger matfløte salt, pepper og litt krydder av ønske (bruker kverna til santa maria:Pasta Rosso jeg) 1 god neve cashew nøtter, evt peanøtter Stek kylling og bacon i biter, og ha i finhakka purre mot slutten av steketiden, ha i resten. Ha alt i ildfastform og strø nøttene over før du gratinerer ved 230 g i 10-15 min. Knallgodt!!!
temi & keli Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Brød eller pasta eller ris eller noe ved siden av, eller?
Piken på landet Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Å, dette var kjeeeeempegodt! Hadde det til middag i dag, ble stor suksess :-) Jeg hadde ris til jeg, går sikkert ann med pasta også.
3 blå Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Dette hadde jeg til middag i går, nam nam nam :) Sitter å spiser restene nå, og det er nesten litt bedre i dag. Var veldig godt med ris til.
Veslesnuppa Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Denne skal jeg garantert prøve!!!!!!! Jeg elsker creme fresh,og kan sikkert bytte ut matfløte med det:) Tenk det med ris og nystekte hvitløksbaguetter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå