golddust Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Har vert til modningsakupunktur 6 ganger nå, og på kontroll hos jordmor i går ble det konstantert 2 cm åpning, og at jeg er fullstendig moden... Hadde i går kveld vonde sammentrekninger med en halvtimes mellomrom ca, men i natt har det ikke vert noen ting, og ikke noe særlig til nå heller.. Men, min akupunktur sa til meg en gang, at modningsakupunkturen tar bort noe av den verste smerten i åpningsfasen, og at dersom jeg fikk regelmessige kynnere skulle jeg ringe føden.. noen med erfaring her? Var riene skikkelig vonde med en gang, eller var det bare på slutten? sammentrekningene har vert vonde, men absolutt ikke slik at jeg måtte puste meg igjennom dem..
Har to herlige gutter! Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 jeg går til modningd aku og vært der 6 ganger og. Sist gang så hun at jeg hadde modningspuls,men du kan være moden og fortse gå over termin. Men sjekker jm deg hver gang du er der? hvor langt er du kommet? tror du merker hvis du har skikkelige rier,men hva sier jm når du har alt 2 cm åpen da? hmm kanskje du bør ringe føden og høre med de=? lykke til så fall, jeg skal få nåler igjen mandag!! men merket siden forrige gang masse kynnere og mens vondt i magen..men ikke mere..er det sånn du har det? skal til jm nå bør jeg be henne sjekke meg nedentil?
golddust Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Går til akupunktur med ei som ikke er jordmor, så sjekka min jordmor meg igår da jeg var på kontroll.er 39+1 idag.. Magen min har vert skikkelig lav i 2 uker nå, og er fullstendig moden. Har ikke merket noe av de 2 cm, ikke smerter og ikke rier.. er derfor litt "redd" for at det skal bli enda fler cm åpning uten at jeg merker det.. bare mer kynnere og svake, svake mensvondter i magen, samme som deg. du kan jo be henne om å sjekke, skader jo ikke å sjekke om der er åpning når vi er så nærme termin.. Slimproppen min gikk foressten nå også, og har etter det hatt litt mer kynnere, men ikke slike kjempe vonde smerter.. har foressten også hatt modningspuls i 2 uker.. og hun har de siste 3 gangene sagt at hun tviler på jeg går over termin.. blir skikkelig usikker på hva jeg skal gjøre.. skulle ønske det gjorde mer vondt.. Send meg litt smerte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå