Gå til innhold

narkose og 2 åring.. er det veldig risikofylt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er netttopp fylt to år og må kanskje i narkose... men er det ok på så små??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada, går fint det. de vet hva de driver med....ikke noe problem når gutten min fikk det, og det er noen år siden

Skrevet

De små tror jeg takler det bedre enn oss voksne. Gutten min var rett over to år da han ble lagt i narkose 4 ganger i løpet av en uke. Det var jo ikke så mye hver gang da, han var bare i "søvn" i en halv time om gangen. Han var ikke dårlig etterpå, og han begynte å spiste ganske raskt også.

Lykke til!

Skrevet

dette lurte jeg oxo på.min 2.5 åring skal i narkose den 25 i denne måneden på mr. gruver meg ja.men narkoselægen forsikret meg om at d var trygt. å de gir ikke så mye,bare slik at de sover lett. så d går nokk fint.

Skrevet

Ved narkose og operasjon er det jo alltid en risiko, både for voksne og barn, men der barn opereres har de gjerne egne barneanestesileger som kan jobben sin!

Vår lille gutt ble operert bare 7,5 uker gml på Ullevål og lå selvfølgelig i narkose, det gikk kjempefint! Han veide da under 5 kilo og jeg må bare fullrose alle ved barneavdelingen der altså!

Etter narkosen kan de litt større barna bli litt "ville" bare så du er forbredt, virker paniske og hysteriske men de får som regel ett middel så de husker ingenting av det, og på Ullevål fikk de en saftis som snudde de aller fleste:) Vi lå på oppvåkningen med min ett døgn forstår du, så vi så vel sikkert 20 barn i ulik alder som våknet fra narkosen sin.

Skrevet

takk for berolignede svar... han skal sikkert ikke ha narkose lenge siden han skal bare fjerne en fettkul.. men synes det er skumle greier..

når de er større så trenger de bare lokabedøvelse, så kan ikke være store greiene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...