Gå til innhold

Hvor mange dager igjen til termin jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 20 dager igjen :) jeg synst tiden går susende fort jeg ;)

Men håpe hun blir der de 20 dagene, for jeg føler jeg trenger tiden.

Men hun er selfølgelig hjertlig velkommen om hun kommer før ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 dager igjen,skal ta han m keisersnitt

Skrevet

50 dager igjen i følge ul termin,etter min egen så er det 43 dager,så blir spennende å se hva som blir rett:)

Skrevet

Heldiggriser.. 81 dager igjen her...

Skrevet

45 dager igjen. Og første dagen jeg våknet og tenkte: Off, jeg er visst fryktelig gravid nå. Ikke helt i slaget, tung i kroppen, vondt i ryggen, kvalm, gangsperr i baken og leggene...... SYT, SYT!!!!! Godt det kun er tre uker igjen på jobben! Jobber halvt nå og har lyst til å holde helt ut!

Skrevet

20 dager igjen her og alt klart. Så nå er det bare å fylle ventetiden med noe sånn at det ikke blir så kjeeeedeeeelig...:-)

Skrevet

endelig høygravid:) 40 dager i dag jeg også

Skrevet

39 dager igjen, men synes jeg har vært høygravid siden tidenes morgen... Veldig klar for at kroppen skal bli bare min igjen - håper han bestemmer seg for å komme i løpet av uke 38-39.

Skrevet

53 dager igjen.. har vært hjemme siden 10 desember pga bekkenløsning... (samt at jeg har sinnsykt vondt rygg til vanlig og det hjalp jo ikke å bli gravid da! men er jo herlig da:)

Skrevet

Tja, 34 eller 44... Alltid like moro med to terminer...så utrolig lett å forholde seg til...

Skrevet

41 dager igjen.

er vel på tide av jeg gjør alt klart til babyen. tenker på klær, vogn og seng osv.

Skrevet

38 dager på meg =O)

Skrevet

7 dager igjen til ul-termin. mens termin er IDAG!!!! så håper ting kan skje snart:)

Skrevet

oi.. fant ikke denne jeg, s laga en ny.. ja,ja...

27dager igjenn her =0)

Skrevet

11 dager, men blir sikkert overtid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...