Gå til innhold

Merkelige spm på morgenen.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så oppblåst mage om dagen.. Noe som funker bra mot det som jeg kan ta??

Også har jeg sånn "jern"lukt av hendene eller hva jeg kan kalle det.. uansett hvor mye jeg vasker hendene så har jeg i går og i dag hatt sånn jernlukt.. Noen som vet hva det kommer av??

Det var mine merkelige spm fpr i dag.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Te av peppermynte eller fenikkel er bra mot luftplager. Du kan jo vet bare kjpe "ammete" også:) Men har det kommet plutselig? Det kan nemlig være at du f.eks. reagerer på stress med fysiske symptomer og da må du i tilfelle redusere stresset:)

Jernlukten vet jeg ikke noe om.

Skrevet

Jeg er kronisk stresset jeg.. hehe.. Kom egentlig ganske plutselig for noen dager siden ja.. Ser jo nesten gravid ut.. hehe.. Har masse te her hjemme.. Men ingen av de da.. =)

Skrevet

Hmmm, ok. hva slags urtete har du da?

Stress har ført til at jeg har kronisk magekatar. Det innebærer ofte og langvarig oppblåsthet og smerter i magen i optil 1 døgn om gangen. Uten mulighet for å ta vekk smertene.

Skrevet

Vet ikke om jeg har urtete engang jeg.. Har white tea fra lipton , forrest green tea, vanlig litpon earley gray eller hva den heter og mango..

Jeg er vel ikke kronisk stresset .., men jobber mye netter og sene kvelder.. Og merker at når jeg jobber mye i perioder da så drar det seg til.. tenkte jeg skulle sjekke på apoteket om det er noe jeg kan ta.. Ellers så skal jeg ihvertfall kjøpe teen som du anbefalte på butikken etterpå.. =)

Skrevet

1 glass nyco, og magen blir helt fin,etter kort tid...det pleier jeg å gjøre, om jeg har "tung" eller urolig mage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...