Gå til innhold

FOR OSS MED IKM IDAG(15 feb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det jenter? Spent på dere! Siden jeg testet negativt onsdag venter jeg til imorgen så sant tante ikke kommer.Symptomene er tunge bryster og mensmurringer.

Kjennes ut som mens kommer rett rundt hjørnet her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får skrive megopp her da....

for nå kom tanta :(

Skrevet

Ja, da var dagen her. Klokken er jo bare morgen ennå, men tr har ikke vist seg. Måtte stikke finger'n (unnskyld detajlene) oppi der for å sjekke om det kom noe fra oven, men der var det bare sånn skummamelkhvitt utflod. Kan virkelig ikke huske at jeg pleier å ha så mye utflod samme dag, eller rett før, mensen skal komme. Håper det er et tegn :-)

Litt mensmurringer har jeg, men abslutt ikke like sulten, selv om middagen i går kveld ikke varte like lenge som den pleier. Ble småsulten igjen nesten med en gang. Mensmurringene er forøvrig litt annerledes enn de har vært tidligere. Det murrer liksom ikke lenger. Det knyter seg heller med ujevne mellomrom.

Om jeg har lyst til å løpe på apoteket og kjøpe test? Oh yess!

Skrevet

Jeg testet idag tidlig, men den var negativ.. Forventet egentlig ikke annet. Skal jo ganske mye til for at det klaffer på første forsøk.

Jeg lurer veldig på når jeg får mensen. Etter mange år på pillen så er nok syklusen min ganske så merkelig. Hvis den er slik den var før jeg gikk på pillen så skal jeg ha mensen idag eller imorgen. Jeg bare håper den kommer fort slik at jeg kan begynne på neste prøveperiode...

Ellers så våknet jeg med mensliknende smerter i magen. Jeg var sikker på at tanta hadde kommet, men nei da.. Var ikke noe der...

Hvis den ikke har kommet til mandag så skal jeg kjøpe en CB digital har jeg bestemt meg for. Det er jo ikke 100% sikkert når man tester før IKM!

Sukk... emotional rollercoaster - og dette er bare min 1ste pp...

Ha en fin helg da dere!

Skrevet

Greit å ikke forvente seg noe men litt håpfull har du lov å være :) i samme båt her,men testa som sagt onsdag! vi satser på at tanta holder seg borte og neste test er posetiv :)

Ha en fin helg du å twig!

Skrevet

Fysj leia81..MEN reise deg opp og satse på neste pp! Veit åssen du har det nå er trått,men heldigvis har vi flere sjangser!!

Goklem fra meg til deg!

Skrevet

takk takk kei27.

ja bra vi har flere sjanser ;)

men krysser fingra for at tanta holder seg borte hos deg ;)

klem

Skrevet

Ingen tr her. Men neg test også da. Testet i går og skal prøve å vente med å teste til søndag. Slik at hcg nivået kan stige litt =) Eller egentlig går jeg vel bare å venter på tr. Sukk!!!

Skrevet

hei isi*!

Testa i dag jeg også,negativt,men ingen tr idag som er ikm dag..Så tester på søndag jeg også siden jeg tilligere har hat sent utslag på tester (så sant ikke tanta kommer) Lyke til :)

Skrevet

Ingen mens foreløpig i dag heller :) Et lite håp fortsatt...... har hatt 4 eggløsningstester som har vært positive etter hverandre (pluss en 5 februar), men negativ i dag..... håper og krysser fingrene fortsatt.

Uten TR- fortsatt håp :))

Skrevet

Hei jenter...slenger meg på her jeg=)

skulle hatt TRrundt 14 feb.

testet negativ 15.UFF=(

Jeg og mannen har prøvd i over 4 år.

begynte på pergo. 25 jan.

vet ikke helt når jeg hadde eggløsning...så får bare håpe at vi var flinke nok til å stå på(*rødme*)hehe...denne gangen.

Men TR har ikke kommet enda...har masse mesnmurringer...med strekk..

ømme pupper...men ømmhete varierer.

ikke noen andre symptomer.

håper IKKE TR kommer...nå har jeg jo gått noen dager over og ingen tegn...bare varierende mengder med hvit/gul/blank utflod.

Eller er det bare sånn da..at pergo.kuren spiller meg et lite puss og at det er den som gjør at syklusen er blitt lenger denne mnd.

LYKKE til til alle dere andre...

Skrevet

på dag 32 på syklusen..ikm 15 og om få strakser er den 19,bare negative tester,,blir litt frustrert og oppgitt nå!men prøver p ikke tenke alt for mye for det er vel det som utsetter tantebesøket regner jeg med!

Åssen står det til med dere?no nytt?

Skrevet

ikke noe nytt her.. ingen mens, svimmel og noen ganger såkalte "murringer". men aner ikke om det er mens eller noe annet.. testet negativt igår så har tenkt å vente ett par dager til... tydeligvis produserer jeg ikke hormonet så tidlig............

Skrevet

Høres ut som meg..Bortsett fra i går var jeg små kvalm idag er kvalmen sterkere..vet ikke om det skal være posetivt eller negativ hihi! Man når du sier du har lest at det kan ta en uke opp til hcg begynner å bli produsert,mener du da en uke lengere enn det vi er nå,altså til helgen eller?

Skrevet

hei igjen, på uke til uke, mors uke 6 og fosters uke 4 står det: "En graviditetstest behøver ikke nødvendigvis å slå ut ennå. Det er beste er å bruke morgen urinen for der er konsentrasjonen av HCG hormonet størst." så det kan sin tid..? men hvis jeg har en 32 dagers syklus, ikke 28 (nettopp sluttet på p pille) burde vel mensen kommet snart? eller så kommer den ikke fordi jeg tenker så mye på det..hmm..

Skrevet

Er styggt redd for at det syken som spiller meg et puss her.Første gang på lenge jeg trodde jeg hadde 28 dager syklus men ser ikke sånn ut.

Eneste jeg vet var at jeg fikk utslag på EL test 1/2 og fikk da utregna på babyverden at syklusen var på 28 dager og ikm var 15.

Før MA ble jeg gravid på første forsøk! Men det der varrierer vel mye..Men kvalem er et sikkert tegn hos meg,alltid et symptom jeg har hatt.Har også tilligere produsert sein hcg men kan ikke huske hvor sent det var.Men når jeg var i uke 6 sist begynnte kvalmen og oppkasten brystvortene var mørkere og hormona gikk i stå!!

Er vi gravide er vi ganske likt på vei :) jeg har i såfall da termin 26 okt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...