Gå til innhold

Bare ett lite spørsmål...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg skriver på helt rett side nå, men men... jeg tar sjansen uansett.

 

Jeg fikk ei datter i begynnelsen av nov., og har lyst til å besøke en kompis, men denne kompisen bor sammen med ei venninne som mista babyen sin i uke 36. er ca. 2 år siden nå. Den dagen jeg fødte, så var søstra mi der, og hun var jo helt i fyr og flamme, og snakka om niesa si opp og ned i mente. Hun venninna som mista ble møkkasur og forbanna på søstra mi og sa noe sånn som "Nå må du jo tenke deg litt om, og faktisk forstå at det er folk som mister ungene sine". Jeg skjønner jo at akkurat det bare er en forsvarsmur hun setter opp, og at det sannsynligvis rippa opp i veldig mye og at hun ble oppriktig lei seg og trist. Men nå våger jeg ikke å reise til han kompisen min, fordi jeg er livredd for å gjøre henne trist, og rippe opp i såret på nytt..

 

Ønsker bare litt synspunkter rundt akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør kompisen din om hva han tror, han bør jo vite om dama synes det er greit eller ikke....

Jeg hadde besøk her hos meg 5 uker etter at babyen vår døde av en liten jente som er født noen dager etter min engel..... Jeg syntes det var helt greit. Men vet andre reagerer....

Ta kontakt med kompisen din du...

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok hørt med kameraten din også ja. Folk er så ulike og det er ingen fasit for hvordan man reagerer. Jeg fikk en nevø 4,5 mnd etter at min datter døde 3 dager gml og han klarte ikke jeg å se før han var 4 mnd gammel faktisk. Og det var min søsters sønn liksom... Det var selvfølgelig ikke fordi jeg ikke ville, men jeg klarte bare ikke, det gjorde for vondt. Har også en bekjent som fikk en datter omtrent på samme tid som jeg fikk og mistet min, hun har jeg problemer med å møte enda selv 3 år etter.

 

Noen liker å få blomster fra venner og bekjente som trøst, jeg ble helt knust over blomstene jeg fikk, og sint... det er ingen fasit her annet enn å ta hensyn til moren som har mistet barnet, det er tross alt hun som har det vanskelig. Hva med å møte kameraten din ett annet sted? Eller forbrede henne slik at hun kan finne på noe annet akkurat mens du kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...