Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 haha.. tenkte på å lage en slik tråd jeg også Ja, jeg gjorde det.Her gikk ting unna så raskt at dete var så vidt jeg fikk av med trusa og joggisen. Så sokkene var ikke i mine tanker engang.. men tror nok jeg hadde beholdt de på uansett
Kjukka Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har egentlig ikke peil... jeg var proppa full av lystgass, så jeg husker ikke så mye kan du si... får høre med sambo i morgen, kanskje han husker det...
idamor & lykketrollene Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 hehehe...kom på det nå,når jeg leste det innlegget om sokker hos gynekologen..=) husker ikke selv engang..må høre i morgen=)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Nope...greier ikke å ha på sokker hvis jeg ikke har på sko, og jeg hadde jo ikke så rask fødsel at jeg ikke fikk av meg sokker og sko.
idamor & lykketrollene Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 hadde ikke så velidg rask fødsel jeg heller,men hadde på mine egne klær nesten til pressriene starta,og kan ikke huske om jeg tok de av meg...eller om neon andre gjorde det..=)fin den lystgassen assa=)
Mammasin Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Vi har mange lekre bilder av meg på fødestua og der ligger jeg med svarte støttestrømper og hvit blonde truse..haha
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 husker ikke egentlig, men kan resonere meg frem til at de ikke var på siden jeg akkurat hadde vært i badekaret.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Husker faktisk ikke om jeg hadde det ved noen av fødslene mine. Men TROR nok ihvertfall at jeg ikke hadde det ved fødsel nr 2 siden jeg hadde badet. Og ved de første pressriene så rant det masse fostervann nedover beina mine... Men første fødselen aner jeg rett og slett ikke.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 haha! jeg husker ikke! Men husker at jeg funderte på, mens jeg lå på "Kontrollrommet" (altså før jeg kom inn på fødestua), om jeg skulle ha sokkene av eller på! ) Husker altså ikke hva resultatet ble Mens jeg lå der og funderte på dette, ble jeg så forundret over at jeg ikke hadde tenkt på denne problemstillingen, jeg som jo hadde tenkt på "alt" ) hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde vært i badekar så jeg hadde bare den sluskne sykehusnattasen på. Tenkte på forhånd at jeg skulle være "anstendig" i klærne på sykehuset, men de tankene forsvant fort når ting gjorde vondt - kunne ikke brydd meg mindre om hverken sokker eller bh...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Sokker under fødsel og sex hører ikke hjemme i min verden...men BH min....den skulle jaggu ikke av nei!!!Ble helt opphengt i at den skulle jeg ha på,men når lillemnn var ute,tok jeg den av:)))
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Jepp! Husket ikke om de var på eller av de første dagene etter fødselen, men da jeg kom hjem igjen og fant sokkene i bagen fulle av blod, kom jeg plutselig på det... Hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Som jeg sa i den tidligere tråden så tok jeg buksa av ved 5 cm når jordmord foreslo at det kanskje var enklere for oss begge uten bukse! Da tok jeg nok av sokkene også ja, for jeg hadde nemlig ny-manicyrede føtter. Det hadde jeg nemlig fått i hodet mitt at man måtte ha når skulle føde! Ikke at noen så de der jeg lå i narkose på operasjonsstuen når jeg nådde 6 cm. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Forøvrig forbannet jeg meg selv i lang tid etterpå for at jeg ikke tok med meg de fiiiine sykehusskjortene hjem. De med knapping forran. Var jo så kjekke til amming om natta. Høhø. Så slutt å kalle de sluskete sykhusskjorter! Savener den hvite skjorta med de brune prikkene på enda jeg gitt!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 jeg holdt på å føde i dusjen hjemme, så det eneste sambo greide å hjelpe meg på med før vi i hui og hast dro til sykehuset var joggebuske og hans t-skjorte...hihi ingen truse (i lys av truse tråden...hehe, men det er første gang) og ingen bh og dermed ingen sokker...
2 søte småpiker Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Første fødselen hadde jeg sokkene på, var bare på sykehuset i litt over 2 timer før fødselen var over. Så jeg fødte med Bh og sokker, jeg som hater å bruke sokker til vanlig:-) Denne gangen gikk det enda raskere, men jeg kom på sokkene og tok de av etter en liten stund, så denne gangen fødte jeg bare i Bh.
Alba44 Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 Nei hadde ikke sokker på Det var såå varmt ute, så ikke sokkevær i det hele tatt. Ca 30 grader på føden og barsel.........................
bambi på isen Skrevet 15. februar 2008 #23 Skrevet 15. februar 2008 Med første mann hadde jeg den lekre sykehus skjorta på, med andre mann var jeg kliss naken (var egentlig på vei opp i badekaret når jeg begynte å presse) og med nr 3 hadde jeg, t-skjorte, truse m/bind, joggebukse og joggesko på når jeg fødte!! Hun kom så fort hjemme at jeg rakk bare å trekke ned buksa og da så pappen og naboen hodet:-) Hadde jo kledd meg for å kjøre til sykehuset, derfor hadde jeg på meg sko:-) Det med skoene hadde egentlig forsvunnet ut av hukommelsen, helt til mamma å pappa var på besøk hos meg på sykehuset (2 eller 3 dagen), da sto jeg å så på skoene mine å begynte å le, mamma trodde jo at jeg hadde klikka, men da kom jeg på at etter at jeg hadde født (når endelig ambulansen kom), så reiste jeg meg opp, tok skoene fint av meg og la meg på båra:-)
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 Hehe, tror jeg hadde sokker på med siste, men de to andre så vet jeg at jeg var barføtt. Synes å huske jeg kasta et par blodige sokker etter jeg fikk nr 3.
boble <3 Skrevet 15. februar 2008 #25 Skrevet 15. februar 2008 Nei.Var midt på sommern og kjempe varmt. Kom derfor inn på føden i flipp flopps selfølgelig uten sokker;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå