Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 ...bare hvis det inkluderer andre venner av oss, da er han gjerne med. Han sier at fordi vi er så mye sammen ellers, har han ikke den 'gnisten' til å gjøre de ting jeg foreslår. Som han i øvrig ikke synes er noe særlig heller, sier han. Men han har ingen forslag selv. Da vil han heller sitte inne hele helgen med laptopen sin, med mindre han/vi skal møte noen andre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre, jeg kan ikke fortsette å ha en mann jeg ikke kan gjøre noe sammen med? Jeg foreslår 1000 ting, som oftest på dagtid i helgene, fx. museum, utstillinger, piknik i park osv.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?? Hvorfor kan andre par, venner av oss, gjøre ting sammen? Hva skal til?? Han forstår ikke hvor viktig dette er for meg, vi får jo ikke opplevet noe sammen, dele noen opplevelser?? Jeg grøsser bare jeg tenker på fremtiden...
eirin20 Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 spørr om han vil være med på noe morsommere da vel:) litt mer guttegreie kanskje? gokart f.eks?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Et godt forslag eirin20, å få ham med på noe som er litt mer typisk gutteaktig.. Da får han kanskje også øynene opp for at det er morsomt å finne på ting bare med deg.. Paintball er et godt (vondt...) forslag Da blir det nesten garantert latter og spenning mellom dere igjen.. Eller kjøp ham et playstation-spill eller noe annet lignende, som dere kan gjøre sammen? Foreslå å lage pizza sammen hjemme i undertøyet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå