Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg går på moe som heter mammagruppa hver mandag. Dette er en gruppe for mødre som vil at barna deres skal ha noen å leke med også bli kjent med andre mødre. Alder på disse mødrene varierer fra 17 til 40 år. Da vi satt ved bordet etter godt og vel en time med lek hører jeg to som sitter ved siden av meg hviske: "her var det mange stygge unger gitt".. SÅ svarer hun andre "ja, jeg er glad ikke det er min som ser sånn ut" imenst hun peker på ett av barna! Jeg holdt på å dette av stolen!!!!! Dette var to voksne mødre, tipper mellom 25 og 30!:-S Jeg ble bare sittende uten å si noe men angrer litt nå på at jeg ikke komenterte det... Er det mulig!!? Er det virkelig normalt å gå rundt å bedømme menneskers SPESIELT barns utseende på den måten? Bir kvalm jeg!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 DET gjør man bare ikke, tror nok jeg hadde klikket i vinkel, de er bare barn, det for tidlig nok høre fra omverdenen
Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Folk som kaller unger for stygge må ha store problemer i hodene sine. Unger kan ikke være stygge. Uansett.
Poteto Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 fy flate for noen folk!! eg hadde sagt ifrå!!
jordbær mathilda Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Er det muulig sier jeg!!! Går da ikke ann og oppføre seg sånn!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2008 Enig, men heldigvis var det ingen som hørte dem tror jeg... Hadde blitt galen om de hadde pekt på min gutt og sagt slik:-(
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Faenmæ det verste æ har hørt....ka i all verden skal man si til sånne folk?? Trur nok æ hadde blitt så satt ut, at æ hadde heller ikkje kommet på noe å si....
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 det tror jeg virkelig ikke er vanlig. Sikker på at de ikke tulla? Har vært tusenvis av ganger i åpen bhg. og hatt en babysang gruppe - har aldri hørt noen prate sånn andre steder enn på dib:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2008 Nei, hvorfor skal jeg tulle med sånne ting. Jeg sa ifra til den ene lederen av mødregruppen slik at hun kan fortelle dem at det faktisk var folk som overhørte dem! Hva mere lederen velger å si til dem vet jeg ikke.. Dette er desverre sant..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2008 Man peker ikke på ett enkelt barn og sier "er glad ikke ungen min ser sånn ut!" Det er IKKE å tulle... Hvis dette var tull syntes jeg det var forferdelig kvalmt!
Trebarnsmamma30 Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Herregud, for noe idiotisk å si..."sjokka"..
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 jeg bare håååpte at det var et bittelite snev eller mikroskopisk sjanse for at det var mulig at du misforstod:)
Koseklompen Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 At det går ann... tenk å si noe slikt... De kan ikke være helt riktig nagla de hønsehuene tror jeg.. er snakk om små unger...uansett så sier en bare ikke slik... fysj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå