Gå til innhold

"Her var det mange stygge unger"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på moe som heter mammagruppa hver mandag.

Dette er en gruppe for mødre som vil at barna deres skal ha noen å leke med også bli kjent med andre mødre.

Alder på disse mødrene varierer fra 17 til 40 år.

 

Da vi satt ved bordet etter godt og vel en time med lek hører jeg to som sitter ved siden av meg hviske: "her var det mange stygge unger gitt"..

SÅ svarer hun andre "ja, jeg er glad ikke det er min som ser sånn ut" imenst hun peker på ett av barna!

Jeg holdt på å dette av stolen!!!!!

 

Dette var to voksne mødre, tipper mellom 25 og 30!:-S

 

Jeg ble bare sittende uten å si noe men angrer litt nå på at jeg ikke komenterte det...

 

Er det mulig!!?

Er det virkelig normalt å gå rundt å bedømme menneskers SPESIELT barns utseende på den måten?

 

Bir kvalm jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET gjør man bare ikke, tror nok jeg hadde klikket i vinkel, de er bare barn, det for tidlig nok høre fra omverdenen

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Folk som kaller unger for stygge må ha store problemer i hodene sine. Unger kan ikke være stygge. Uansett.

Skrevet

fy flate for noen folk!! eg hadde sagt ifrå!!

 

Skrevet

Er det muulig sier jeg!!! Går da ikke ann og oppføre seg sånn!

 

Skrevet

Enig, men heldigvis var det ingen som hørte dem tror jeg...

Hadde blitt galen om de hadde pekt på min gutt og sagt slik:-(

Skrevet

Faenmæ det verste æ har hørt....ka i all verden skal man si til sånne folk??

Trur nok æ hadde blitt så satt ut, at æ hadde heller ikkje kommet på noe å si....

Skrevet

det tror jeg virkelig ikke er vanlig. Sikker på at de ikke tulla? Har vært tusenvis av ganger i åpen bhg. og hatt en babysang gruppe - har aldri hørt noen prate sånn andre steder enn på dib:)

Skrevet

Nei, hvorfor skal jeg tulle med sånne ting.

Jeg sa ifra til den ene lederen av mødregruppen slik at hun kan fortelle dem at det faktisk var folk som overhørte dem!

Hva mere lederen velger å si til dem vet jeg ikke..

Dette er desverre sant..

Skrevet

Man peker ikke på ett enkelt barn og sier "er glad ikke ungen min ser sånn ut!" Det er IKKE å tulle...

Hvis dette var tull syntes jeg det var forferdelig kvalmt!

Skrevet

Herregud, for noe idiotisk å si..."sjokka"..

Skrevet

jeg bare håååpte at det var et bittelite snev eller mikroskopisk sjanse for at det var mulig at du misforstod:)

Skrevet

At det går ann... tenk å si noe slikt... De kan ikke være helt riktig nagla de hønsehuene tror jeg.. er snakk om små unger...uansett så sier en bare ikke slik... fysj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...