Turid Laila Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Ja det er ikke greit med liggende får!
Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 *jeg venter å spy til jeg ser et nick jeg var uenig i for et kvarter siden* men DA skal jeg bli ufin, da. Og anonym, Helvetes gravide over 30. Snylter på arbeidsgiver, klager på jobb og lang reisetid og reisevei. Feite blir de! Bare misunnelig på de syltynne sylfidene under 20 som orker å feste BÅDE torsdag, fredag OG lørdag....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Vi over 30 har mere penger, mer selvtillit, vi VET hva vi vil her i livet! Litt fett her og der spiller ingen rolle.Du kaller deg sylfide: jeg ser dessverre ikke på 19-20 åringer som grasiøse kvinner, slanke ja, men grasiøse nei!! Når du også blir 30 og rynkene begynner å komme vil du se at du er faktisk mye mer lykkelig som 30-åring enn da du var 20.. Det er vanskelig å tro nå når du er 20 eller under, men er sikker på at mange her over 30 er enige meg meg Ha en fin dag da! Livet over 30 er HERLIG!!!!
Bare™ Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 eh.. anonyma... ironi er en grei flerbruksbil? "rynkene" vi får rundt øynene og munnen vitner om et over 30 år langt liv med latter, smil og glede. Jeg kaller ikke det å passere 30 å ha selvtillit i seg selv, Men med erfaring blir man mer selvsikker. Det er ikke til å stikke under en stol at kommer med årene...
Bare™ Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 at "det" kommer med årene, skulle det stå, Så slipper gramatikkpolitiet bruke tid på det...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 HAHAHAHA! Tenk at dere kunne ta denne tråden seriøst! tydeligvis hockeymamma som var den eneste som tok denne her!!! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 kanskje fordi hun er godt under selv- og i utgangspunktet KAN ha lagd tråden? Er det fasit på overskriftene, altså? Det visste jeg ikke...
Turid Laila Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Hvorfor i alle dager skulle jeg ha laget denne tråden?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Anonym 0721 her.. Det var ikke jeg som laget tråden heller.. Og ja, skjønner at dette er ironi.. det virket kanskje ikke sånn nå jeg sitter klokken halv åtte om morgenen og skriver, trøtt i trynet med kaffikoppen ved siden av
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 jeg er 37 og venter min 3 når som helst ,og hva så? ikke alle over er full av rynker har nok sett jenter på under 30 med mere rynker en bestemora mi ,skal væra så jævla fine og tar sol hver dag. ikke alltid damer på 30 får henge mave etter fødsel ,hvor mange unge har ikke mage som ser ut som babyn ikke er født enda?nei alle er forskjellig av utseende og oppfattning.
Smånetta 14.mai Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 Jøss. Dette gjelder alle, eller? ALLE vi under 30 blir lykkeligere som 30-åringer? Gleder meg, for jeg har det veldig bra nå.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 gruer meg som F*** til å passere 30!!!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #17 Skrevet 24. februar 2008 Haha JAPP!!! Nå skal det jo sies at de fleste feite er i underkant av 20 og beg av 20-årene, de med dårligest spisevaner, junk mat og brus, snop osv osv... De som nærmer 30, og er over 30 har nok et litt mer normalt syn på inntak. Mer bevisste på holdning, både når det gjelder kropp og mentalitet. Så de små snærrhvalpene under 20 som kalles sylfider er vel de med spiseforstyrrelser (helst bare for oppmerksomheten sin del) noe som er veldig ødeleggende for de som faktisk har det! Så å dømme gravide over 30.... nei, synest en skal passe munnen sin når det gjelder det. Viss fare for ris til egen bak da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå