Gå til innhold

Dere som fryser ned mm i isterningsposer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvordan får dere utpumpet melk fra flaska og ned i isterningsposene? Kanskje dumt spm, men blir det ikke mye søl og vanskelig å fylle opp posene? Eller finnes det en "lur" metode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kjempevanskelig... Holder åpningen oppe med to fingre og heller melken nedi... Så hvis du ikke er lam i armene eller har parkinsons så burde vel det gå ganske greit...

Skrevet

gjør det akkurat på samme måte som Ludderet. Går veldig fint.

Skrevet

.... man kan jo sikkert bruke en god gammeldags trakt også, sette den ned i åpningen og hele melken gjennom den og vips så er den trygt i isterningsposene....

Skrevet

Eller så kan du kjøpe former til isbiter i silikon på Ikea. Mye lettere!

Skrevet

men er det sterilt nok? Jeg har brukt sånne fryseposer fra medela, står at de er sterile. Men kan man like gjerne bruke vanlige isteringsposer eller sånne isbitformer altså?

Skrevet

Tror nok det går fint. Jeg tar bare en frysepose rundt silikonformen..Men er du usikker så for all del. Nevnte hvordan jeg gjorde det på helsestasjonen og fikk ikke noen respons på at dette var dumt. :0)

Skrevet

Hvordan merker man isbitene med dato når man bruker former? Er jo greit å vite om den har gått ut på dato før man serverer til knøttet... Jeg fryser i isbitposer, da kan man bare skrive datoen utenpå posen med tusj.

Skrevet

Her blir de nok brukt opp lenge før de går ut på dato! Driver ikke akkurat med storproduksjon, men pumper litt på kveldstid.

Skrevet

hvorfor fryser dere ned melka på isbitboser?????????????

noe så tungvindt!!!! jeg har alltid brukt 1L fryserposer jeg, det må jo være mye enklere enn isbitposer, også er det jo maange fler poser i pakken......

Skrevet

For å kunne tilsette bare litt i grøt/mos. ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...