Gå til innhold

alene mamma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag var min første dag som alene mamma, sambo flyttet ut i natt! jah, så dette var min valentine!

trøstet meg med lillegutt, gikk en laang tur på 1.5 mil istad. meget stolt av meg selv der... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så trist. men for å si det slik. valentin ble "glemt" her i huset. sambo er ikke noe særlig romantisk av seg.. hehe..

men va ikke det du ville høre..

du har vore flink vertfall!! 1,5 miler kjempe bra.. valentinsdagen er bare en dag det. er ikke en norsk tradisjon en gang..

stå på, å verden går ikke under forda om du er alene!!

Skrevet

OFF jaja drit i det!! Lettere sagt en gjort men trøst deg med det at:det er mer ensomt å leve i et dårlig forhold enn å være alene:=)

lykke til kjære deg!Håper ikke du har kjærlighetsorg?

Skrevet

på en måte har jeg vel egentlig det, men igår så sa han ting som fikk meg til å tenke! "burde passe deg før jeg slår inn trynet ditt med den flaska her" osv! forran ungen.. så bedre nå enn før han blir voldelig!

tusen takk jenter :-)

Skrevet

Ja kjempe bra at du kommer deg vekk i tide...det er jo helt sykt !!

Skrevet

oi.. det var jaggu bra du kom deg bort frå han.. drittsekk kaller vi sånne ;)

Skrevet

hvis det er sånn det er, må jeg jo virkelig få GRATULERE deg med din nye fine tilværelse som alenemamma. alenemamma er bra. det er en kjempe fin tid når bare ting har roet seg litt å du blir vant til situasjonen. det mener jeg! kanskje du skal stålsette deg litt mtp tiden fremover, den kan bli tøff. men det blir du også. tenk på, at man klarer det man må!!!

det mottoet levde jeg etter i de åra jeg var alene og slet med en rimelig crazy eks. (det har roet seg- ikke kontakt lengre- og ja, han var voldelig)- og derfor jeg virkelig mener det når jeg gratulerer deg, for det er en bragd å komme seg bort fra sånnt. + at dere får det bedre uten hverandre om det er /blir vold og trusler om vold

nå håper jeg dere endten er ferdig med, eller ikke kommer til, å gå frem og tilbake tilhverandre- farlige greier...

lykke til da!

dette greier du:)

klem

Skrevet

Bra du kom deg bort!

Jeg ble også alenemamma på valentinsdag, valgte å dra selv, men heldigvis ikke pga at pappaen var voldelig.

Håper det går bra med deg!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...