Gå til innhold

Hva skjer med dere med ikm uke 7?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen oppdateringer? Symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda. Venter i spenning på morgendagen (ikm). Har hatt diverse symptomer, men nå tror jeg hodet mitt har fått overload av gravidestøff, så nå har den resignert. Kanskje like greit. Blir forhåpentligvis ikke like skuffet om tr dukker opp i morgen.

Så nå går jeg og legger meg, da går det i alle fall fortere ;-)

Kan forøvrig lese om symptomene jeg har hatt i bloggen jeg opprettet, i all min kjedsomhet ;-)

www.underveis.dk

Skrevet

har ikm i dag.. men har hatt mye rare sykluser etter MA så er ikke presis på dagen.Men den sylusen jeg har nå er på 28,så håper det fortsett er sånn(hvis jeg ikke er gravid nå)Har mensmurringer så kjennes ut som den er rundt hjørnet,men mange som sier dette er et symptom! Så får vel bare se hva som skjer :)

Testet meg og fikk negativet med CB 4 dager før testen på onsdag.Så venter til enten i morgen eller søndag.

Skrevet

Den var fin den!,vil også ha :) Spent på deg i dag ja!!krysser alt for oss her!!

Ha en fin dag og god helg! kose deg på tur :)

Skrevet

Vanskelig å si om jeg hadde IKM uke 7, siden jeg ikke visste når IKM var etter p-pilleslutt... Men med min "gamle" syklus på ca 6 uker, burde jeg til høre dere. Jeg testet jo positivt i går. :) Sender masse babystøv til dere ******************************** og håper vi blir flere på 1.tri snart fra uke 7-gjengen! :D

Skrevet

Håper så inderlig den sitter snart, er i 8 pp..

har ikm på søndag,men måtte bare teste til morgen i dag men den var jo selvfølgelig negativ:(

Får fortsette og krysse fingrene...

Skrevet

ååååå ja jeg ønsker også så inderlig at vi er mange fra uke 7 gjengen som krabber inn på 1.trim!!!!!!!!!!! Men jeg føler desverre tr er på vei, men så lenge hun ikke er kommet har jeg håp! Ikm i morgen eller søndag. Tror tr kommer i morgen egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...