mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Nei, i så fall skal jeg kjenne de jeg kjøper det av... Det er så mange som ikke aner hva det vil si å ta godt vare på ting, og et bilsete kan være slitt uten at man ser det, ved dårlig lagring, ved kraftig bråbrems, liten kollisjon osv... Så nei, jeg tar ikke sjansen på noe så viktig som sikkerheten i bilen....
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Nei. Og kall meg hysterisk, men jeg det er ikke engang aktuelt å sende det med fly. Jeg vil være så sikker som mulig på at det aldri har vært utsatt for støt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Ja, det første setet (0-13 kg) har vi kjøpt brukt. Det skal ikke brukes i mer enn ca 7-8 mndr likevel. De andre kjøper vi ny.
NoDoubt Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Nei. på det området sparer vi ikke på pengene!
Poteto Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 okay.. sambo jobber med en som vil selge oss bilsete for en billig penge.. tror det er helt fint. men hvordan sjekke det? "bøye" litt på sidene å sånn?
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Tror det er veldig vanskelig å teste uten å omtrent kjøre krasjtest på en lab.
Poteto Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2008 sitter og å kikker på dette.. hvor mye koster det? http://www.britax.no/meny1Frame-1n.html
Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Nei. Nå kjøpte vi alt nytt denne gang, men er det en ting jeg ALDRI ville kjøpt brukt, så er det bilseter. Kniper ikke på sikkerheten til ungen=)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Nei... Og til deg over her.. Man kan da like godt krasje på de 8-9 månedene som barnet er lite vel? Og da hjelper det ikke mye om setet har vært krasjet før.. Ikke at man ikke skal kjøpe brukt altså, det legger ikke jeg meg bort i, det var argumentet som var litt rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå