♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg mista masse MASSE hår når jeg bleika det fra sort til blondt og måtte klippe meg kort..har en bob... Jeg savner og ha langt hår og vil så gjerne sette på meg extentions..di trenger ikke og være så lange,holder med skulder-lengde..men går det ann og sette på hår når man har så kort fra før? og hvilken metode er best isåfall? har hatt påsydd,clips og limt på før men da hadde jeg ganske langt hår naturlig.. regner med at clips vil syntes,,hva mener dere? vil ha det så naturlig som mulig...
Ajam Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Du burde kanskje få sveiset på håret. Tror det er den beste løsningen på kort hår egentlig. Men spør hvor fyldig du vil ha det. Hadde det selv en gang, og jeg syns punktene syntes selv om jeg hadde langt hår fra før.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 jo kortere hår du har, desto flere punkt bør du ha, hvis du vil at det skal se naturlig ut.. ellers blir håret så tynt.. du velger selv hvor mange punkt du skal ha: som regel 50 - 75 - 100 osv.. sist valgte jeg flate kreatin tupper. da legger de seg ganske flatt inntil hodebunnen, og vises ikke så godt.. (man får lett en kant hvis man har tynt hår, og mange tykke punkt) .. punktene kan man også velge str på.. s-m-l tror jeg.. hvis du har tynt hår er nok S penest. hvis du har mistet hår tidligere er det nok lurt å ikke velge så langt.. 40 cm er jo veldig fint du bør ihvertfall velge over 100 punkt.. 40 cm.. da blir det lett 6000-7000 kroner.. her i hvertfall du kan jo sette på hos lærling. da betaler du bare for håret.. ellers kan man jo sy på hår .. men det blir lett flokete, og varer ikke så lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå