winneboo Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Leser stadig innlegg om mange som vil ned i vekt. Jeg vil opp jeg da, å syns det er vanskelig. Har vært tynn hele livet men gikk opp 26 kg da jeg ble gravid å var så heldig å beholde 10 av kiloene etter fødsel. Da veide jeg 67 kg å har aldri følt meg mere vel i hele mitt liv. Endelig hadde jeg pupper og rumpe..hehe.. Men nå har jeg prestert å gått ned de 10 kiloene etter at jeg begynte å jobbe for fullt ettter å ha vært hjemme med vesla min. Har sjeldent tid til å spise lunch å blir mye overtid utover de 40 timene jeg jobber fast i løpet av uka. Så nå skal jeg fete meg opp igjen, føler meg ikke noe fin lenger. Vil helst opp til 67 kg igjen å nå veier jeg vel 59 eller noe..offff.. Noen andre som sliter med dette eller har noen råd?
engajente Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 sliter her å, men har ingen råd. gikk fra 57 til 70 og er nå nede i 50. er faktisk ett problem for oss også. så råd hadde vært supert.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hard et på samme måte opp 5 kg så ville alt vært meget bedre hehe.. Men etter at jeg begynte å jobbe der jeg jobber nå har jeg faktis lagt på meg 4 kg!!1 ALDRI skjedd før det, skjønner ikke hva som foregår hehe Har ingen råd desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå