moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er ikke gravid! Men psyken spiller meg et puss og vil bare ta en test jeg alikvel har igjen etter sist prøving for å få det ut av verden. Jeg har ikke engang fått regelmessig mens etter fødsel for 6 mnd siden så vet ikke når jeg har ikm, men er 5 uker siden sist mens. Kan jeg teste nå, eller bør jeg vente til imorgen tidlig? Har CB digital test.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 du bør vente til i morgen tidlig siden morgen urin inneholder mest hcg dersom du skulle være gravid..
Nemi:) Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hei hei:) Hvis du er usiker når ikm er burde du vente til imorgen for mest nøyaktig resultat. Best med morgenurin for den er mer konsentrert..
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Selv om jeg er oppe et par ganger om natten og går på do?
Nemi:) Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 hmmm.. godt spørsmål:) tror uansett det er på natten man holder seg lengst.. Jeg skal teste med en gang jeg står opp imorgen og er syyyykt spent!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 Ja jeg kjenner følelsen! Nå vil jeg helst ikke være. Tror ikke jeg er heller, men som jeg sier tror jeg psyken spiller meg et puss. Så det gjelder liksom å holde seg lengst? Får se når jeg må opp å amme i natt da og telle timer. Tusen takk for svar!! =)
Nemi:) Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Med en så liten en skjønner jeg det:) Hvis du er på do en gang i natt tror jeg uansett ikke det er krise. Hvis du er over Ikm vil du uansett få utslag.. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå