Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 litt teit av meg å ønske meg gaver ,, men jeg ønsker meg engelbarn smykker, en gutt og en jente som jeg vil ha rundt halsen.... men vet ikke hvordan jeg skal få vært så egoistisk å si dette til sambo.. har nevnt det for mamma og håper at hun sier noe til sambo.... vi har jo jubileum som er nå, men ... er jeg egosistisk,, det burde vel være han som fikk en gaven... har kjøpt til ei veninne av meg.. håper hun blir fornøyd....
HEMMELIG!!! Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Det er jo lov å ønske seg ting... Hvis du synes det er flaut kan du jo bare prate litt ekstra mye om dem og si at du synes de er sååå fine osv, og håpe han tar hintet...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 for å være ærlig syns jeg ikke de smykkene er så fine. Ville heller hatt noe alla en alliansering med stein for hvert barn (ikke nødvendigvis diamanter)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg så bare rett ut til mannen at jeg ønsket meg ett slikt smykke med ett for hvert av jentene våre. Og jeg syns de er fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå