Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 mannen min ikke gidder å gjøre seg opp en mening om trusedilemmaet. Her sitter han og jobber, og jeg synes han kan del i MIN hverdag også, og mene noe om det. Gir han eksempler, som om det er eklere at en stygg dame går uten truser enn en som er deilig. Eller hva han hadde tenkt om jeg aldri brukte truser. I det hele tatt. Han synes jeg er ei fjolle. Og det er jeg jo. ;-P Kjeder meg....
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Og det skulle selvfølgelig stå vanvittig. Med en n.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 det er fordi han ikke tør si at det er utrolig sexy med truseløse damer! de smaker bedre!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 siden det kom fram at du vær lærer for en stund siden får overasker fjolleriet ditt meg på en overaskenede positiv måte. selv om jeg selv ikke har så store meninger om andres trusebruk.... hehe
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Han sier at truseløse damer antakeligvis smaker emment, hot or not. Ikke veit jeg.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Mannen min gidder heller ikkje å engasjere seg i det eg bedriver. Skal på seminar til lørdagen og tenkte at detta var ein fin sjanse for oss to til å kose oss litt sammen uten barn. Men nå så har han ikkje lyst i det heile tatt fordi det er mange folk som kjem dit også må han vera med å høre på det som blir sagt!!!! Sjav om eg sa til han i kveld, takk for at du bryr deg om det eg driver med da, så skjønte han det ikkje. La meg med pcn eg da, eg blir så oppgitt over at han aldri kan vise litt engasjement over det eg gjer, seminar el ikkje. Eg handla nokon nye toppar i dag til helga og når eg viste dei så kikkar han knapt nok på dei og eg må spørre han om kva han syns om dei!!! Klarer ikkje ein gong å lire ut av seg at dei var fine, uansett kva han syns. Er så drit lei eg nå at eg vurderer å reise aleine også får han ta seg av hus og heim og klage til mamman sin om kor fæl eg er som reiser vekk fra dei ei natt. Eg gidd da ikkje ha med meg ein sur mann som er der av plikt, men å snakke med han om det er ganske så ubrukelig, har prøva mange gonger dei siste ti åra................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå