Gå til innhold

Da er vi snart i gang(JIPPI)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pengene er på plass.Så nå håper jeg at vi starter vårt første prøverørsforsøk i april.

Synes det er litt skummelt, er redd de finner ut at oddsen er så liten for oss at de fraråder oss å prøve (klinikken altså). Men jeg håper det går greit. Nå er vi vertfall i gang så snart FSH verdien min går ned en gangn fra april og utover. Håper vi ikke må vente i evigheter på at den skal samarbeide.

Ønsk oss lykke til med samtalen vi skal ha med de 29.februar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så bra!!! Masse masse lykke til:) Krysser ALT jeg har for deg! Håper FSH verdien din går ned, og at spira sitter på første forsøk:)

Skrevet

Heisann!

Var inne på hjemmesida di å så , vet hvordan det er å plages med noe som ingen kan hjelpe deg med... Det er ikke noe særlig og jeg håper virkelig at det klaffer for dere! Masse lykke til fra meg =)

Skrevet

Flott at ting skjer:)

Masse LYKKE TIL:))

Vi venter spent på nyheter:)

Skrevet

Hva er det som er galt med dg?? Ser foresten at vi er like gammel

Skrevet

Åh så bra Tryne!!! Håper kroppen samarbeider og at dere får en liten spire på første forsøk, det fortjener dere så utrolig masse!

Skal krysse alt som krysses kan for at alt går deres vei, både på samtalen og på forsøket ;)

Skrevet

Masse lykke til! Så bra at det ordnet seg med pengene! Hvis klinikken fraråder dere å prøve, så har dere i alle fall prøvd ALT det dere kunne, og det må vel være greit å tenke på i ettertid? Men var ikke dere inne og fikk et opplegg for å måle FSH i hver syklus for å starte opp når den er lav? Hvis det offentlige ville prøve et slikt opplegg, kan jeg ikke tenke meg at det private ville nekte. Lykke til!!!

Skrevet

Tusen tall alle sammen, dette betyr virkelig mye for oss.

til meg80

Det offentlige nekter, men ikke det private, det var deres ide. Men er så redd de skal klare å finne noe annet som setter en stopper for oss. Men jeg får håpe at det går vår vei nå. Men hjelp, det er dyrt, ingen tvil om det

Skrevet

Å så bra kjære deg!!! =)

Nå krysses alt som kan krysses!

Skrevet

kryss i vei:)

Skrevet

Ok, jeg trodde det var det offentliges idé i utgangspunktet. Uansett, de private klinikkene kan jo like mye de, og de hadde ikke satt i gang et opplegg for IVF og prøvetaking uten at de har tro på at det faktisk kan gå!

Skrevet

Det somer er at når det gjelder mitt problem så er det egentliv ikke noen ting som hjelper av behandlinger, dete r det som er så sørgelig. Det er en fare for at jeg kommer til å respondere dårlig på medisinene som skallage egg. men jeg må jo berre vente å se. Klinikken jeg skal på er en av landets beste, så jeg er vertfall i de beste hendene jeg kan komme i

Skrevet

Masse, masse lykke til :) Håper dere endelig lykkes nå da, og at dere blir foreldre i begynnelsen av 2009 :)

Skrevet

Tusen takk skal du ha. Jeg håper at dette er slutten på alt dette tullet, men jeg må innrømme at jeg er redd

Skrevet

har sendt deg privat melding =) post eller hva det heter hehe..

Skrevet

har svart dg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...