Gå til innhold

SKJERP DERE IDIOTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nok. Jeg leste akkurat innlegget om Osmundsen, og jammen er det antydninger til rasisme også i det innlegget. Hvor skal det være så mange fordommer og skeptisk så fort det handler om en som ikke er lys i huden! Nå må folk skjerpe seg, det er skikkelig kvalmende! Alle kan da gjøre feil, lurer på om det hadde vært slike reaksjoner om det hadde vært en annen anerkjent politiker som hadde gjort samme feil!

Fy søren!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer dette! Dette har med personlighet og karakter å gjøre- ikke hudfarge!

Skrevet

For virkelig håpe det..fordi det var ikke slik jeg oppfattet det! Skulle nesten ønske for hennes egen del og andre folk med litt mørkere hudfarge sin del,at hun ikke hadde gjort den feilen! Nå kommer garantert noen til å spille på nettopp den feilen! Triste greier!

Skrevet

Enig. Hun har tatt dårlige valg, men det har jo ikke noe å gjøre med hvor lys eller mørk hun er i huden. Jeg hater den norske hverdagsrasismen! :-/

Skrevet

Ja den er skikkelig patetisk men en realitet for en del mennesker. Folk burde heller prøve å bli kjent med menneske før det dømmer det! Synes slikt er skikkelig barnslig og tragisk. At folk ikke kan stå for egne meninger og slutte å dømme folk ut i fra enten det måtte dreie seg om hudfarge eller utseende. Gi menneske en sjanse før det trekker kniven fram! Alle er forskjellige, t.om folk med en annen hudfarge:)

Skrevet

Bra sagt! De som tenker sånn er alltid dømmende mennesker, og selv om det gjør at de ofte får et begrensa liv sjøl så går det jo også utover folk med annen hudfarge også.

Litt trist at alle vi i den tråden her ikke tør å signere med nick her. Jeg er ihvertfall redd for å bli hengt ut av alle de rasistiske kjerringene her inne.

Skrevet

Ok siden du er redd, skal jeg ta til meg mot og stå fram for det jeg tror på. Jeg har skrevet flere av de anonyme innleggende,og tuller ikke denne gangen og folk får bare dømme meg for det de er gode for :o) Men det for bare være. Alle de andre innleggende jeg har skrevet har jeg skrevet pga kjedsomhet, jeg innrømmer det kanskje ble litt for mye av det gode :) Men er over det stadiet nå.

Jeg håper at alle de som er skeptiske til mennesker som ikke er helt lik deg selv til å slippe litt av frykten eller fremmedangsten de måtte ha. Jeg kan jo godt skjønne hvor denne skeptisken og fremmedfrykten kommer fra, men vi er som sagt alle forskjellige. Og etter et menneske har opplevd noe vondt så kan eg jo godt forstå hvor denne holdningen kommer fra. Det du vil andre skal gjøre mot deg skal du også gjøre mot andre! Og da mener jeg de gode tingene. Til de som har opplevd truende hendelser med en som har en annen hudfarge går det an å tenke som så, at bare fordi en gjør det betyr det ikke nødvendigvis at alle gjør det.

Signerer stolt med nicket mitt som allerede har et dårlig rykte på seg, takket være meg selv. Men dette er den jeg er, og det jeg står for!

Bring it on =)

Skrevet

Hvorfor skriver du sånne slemme innlegg hvis du absolutt ikke mener det? Så dumt gjort!! Tror du har misforstått litt hvordan kranglesida funker!!

Skrevet

Slemme innlegg. Hvorfor legger du SÅ mye alvor i innlegg du leser på kranglesiden. Jeg ville ha en krangel, derfor skrev jeg en masse dritt! Og det beklager jeg..har litt ydmykhet også! Men ja, det var vel en god blanding av kjedsomhet og barnslighet! Men som sagt, orker ikke mer av tullet. Jeg oppnådde ikke akkurat det jeg var ute etter, bare en masse VI HATER DEG INNLEGG..som i grunn og bunn er forståelig. Men beklager som sagt =)

Skrevet

SÅ utrolig bra at noen reagerer på rassisme :-) blir så glad og signerer denne med stor S :-)

Skrevet

Godt å høre, knekk dere ut fra skallende deres.Det er den eneste måten å bekjempe fordommer på. Den som tier, den samtykker!

Skrevet

Hvis man må representere antirasisme på BIMs KRANGLE; så vil jeg anbefale å følge andre nettforum i tillegg..

Mye av kritikken som er rettet til Ramin- Osmundsen, er IKKE rasistisk rettet. De som påstår det, er i mangel på bedre argumenter og høres ut som om man er betalt av Martin K...

Hun har måttet gå fordi det ikke er første gangen det er mistillit til henne. Gang på gang har man mått stille spørsmålstegn ved hennes habilitet og grunnlag for beslutning,,

Digger metal punk-et eller annet som signere med nick. Gidder ikke ta anonyme seriøst i en sånn debatt.. Er tross alt en meningsutveksling...

Skrevet

Denne debatten handlet da virkelig om et innlegg som ble skrevet om Ramina der folk skriver at de venetet dette fordi hun er mørk. Kanskje dere skal lese HI en gang til? Eller er det analfabeter her inne?

Skrevet

Kanskje greit å få navnet riktig på den man diskuterer da...

Skrevet

ja, enten navn eller politisk tilhørighet bør være tilnærmet lik riktig. Jeg ser hvem som har svart meg- igjen.. *puh- at du gidder*

Prøv èn gang til.

Skrevet

"Alle kan da gjøre feil, lurer på om det hadde vært slike reaksjoner om det hadde vært en annen anerkjent politiker som hadde gjort samme feil!"

til anonym 23:42 14.02.2008..

Hva er en anerkjent politiker for deg?

Er det en DU har hørt om som er i posisjon???

Eller er det en politiker vi andre kan ha hørt om, som kommer inn en bakvei i UD, som fortsetter der litt, og også får et par andre verv litt under bordet.... og fortsetter denne ukulturen ved å ikke nevne sin inhabilitet i en SÅ høy posisjon som hun faktisk har????

til eksempel kan vi ta en lokal politiker med verv i et utvalg...De må melde seg inhabile.. Forklar- du som er så smart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...