Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Heisann. Da er eg tilbake. Beklage for sent svar, men jeg har tatt meg en dag for å prøve å ikke tenke på graviditet, men var ganske vanskelig. Pågrunn av at jeg tok en test å der kom d først en strek strek opp, å etter ca 1-2 min kommer d opp en svar til. Så jeg er veldig usikker, tørr ikke ta en ny test. I dag skulle TR komt, men den har ikje komt. HAPPY VALENTINS DAY JENTER! <3 Håper dere har kost dere i dag!!! =D Jeg fikk vertfall rose av Michael og vi gikk ut å spiste, å han spanderte=D Etter d gikk vi hjem å lå i sengen å bare slapte av. Eg sko ønska d konne blitt oss igjen=( 3
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Dere er ikke sammen men prøver å lage baby?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Vi har aldri prøvd å bli gravid etter vi gjor d slutt, vi er så dumme å ikke bruke beskyttelse. Vi prøvde før, når vi var sammen.
puse 08 Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Takk for det å det samme til deg:) Hyggelig å høre at dere har hatt en fin dag sammen:) Lurer veldig på den testen...D var ikke teststreken som kom først da, og bebistreken etterpå? To streker høres veldi bebi ut spør du meg:) Men det står i pakn.vedlegget hva det betyr har du studert dette? Ta en tur til legen kanskje så får du vite det sikkert?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Ja det har vert en kos dag=D Håpe du og har hatt d! Eg og lurer veldig på testen, babystreken kom etterpå. To streker betyr jo at du er gravid da. Ja eg tror eg må turan til legen. Men e sååå veldig redd for at mamma skal finne ut av d. Hu komme te å klikka på meg. Hu e så opptatt av utdannelse, men for meg så kommer Baby FØRST. Så e veldig veldig usikker på alt. off vanskelig å forklare. men alt virke så rart. Meg å michael e ikke sammen heller=( Eg vet han vill takle d helt fint om eg e gravid. men eg vil me ska ver sammen vist er e gravid=( *snufs*
Gurine Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Heisann! Jeg såg ikke innlegget ditt før nå. Lurte på hvordan det gikk med deg da vet du Hvis det ble to streker på testen så er du nok gravid. Får håpe at du og eksen din kan finne ut av det, og at dere ihvertfall er venner og samarbeider om graviditeten og babyen etterpå. Kan virke som om eksen din er litt umoden enda. Men det kan vel hende han vokser med ansvaret som en baby gir. Får håpe han gjør det, og at det kan bli dere to igjen, for din skyld. Du får støtte deg til alle på sidene her inne, her kan du skrive hvis du er lei deg og trenger støtte. Hadde du ikke snakket med din tante om dette? Kanskje hun kan hjelpe deg litt fremover, være en støtte når du forteller det hjemme og slik? Uansett, lykke til! Det går som regel bra, bare alle får litt tid til å venne seg til tanken. Det blir det nok gromt med et barnebarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå