Gå til innhold

Hyler og skriker i bil og vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 3mnd, hun har hatt kolikk (bedre nå). Har alltid vært ute og kjørt bil eller trillet henne i vogn og hun har da sovnet. Men plutselig nå skal hun verken sitte i bilen eller vogna. Hun hylskriker med en gang jeg klikker setet nedi. Dette er ganske fortvilende, og ikke noen kjekke kjøreturer med en hylende baby i baksetet. Noen som har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vi hadde et slikt problem med småen, han va heilt hysterisk. kunne ikkje dra nåen vei. Så kom et forslag om at æ kunne ta en koseklutt som æ hadde mot min kropp. å det funka, han blir gal når æ må ta den i fra han for å vaske, da bruke han en av t-skjorten.

Skrevet

Det skal jeg prøve! Takk for svar. Kjipt å ikke komme seg noen vei. Hvor gammel var han da? Begynte han plutselig å skrike?

Skrevet

Han va nok en 2 3 mnd, det kom åså bere heilt plutselig. håpe det funke. det e heilt jæ.... når dæm skrik så intens når man e på kjøring. han e nu snart 10 mnd å har enda klutten med over alt. det som åså e at han e grei å legge mår han har den å kose med. forutenom når din tennern plage han. lykke til, håpe det funker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...