Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har ei jente på 3mnd, hun har hatt kolikk (bedre nå). Har alltid vært ute og kjørt bil eller trillet henne i vogn og hun har da sovnet. Men plutselig nå skal hun verken sitte i bilen eller vogna. Hun hylskriker med en gang jeg klikker setet nedi. Dette er ganske fortvilende, og ikke noen kjekke kjøreturer med en hylende baby i baksetet. Noen som har vært borti noe lignende?
Elisabeth&Kevin Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hei vi hadde et slikt problem med småen, han va heilt hysterisk. kunne ikkje dra nåen vei. Så kom et forslag om at æ kunne ta en koseklutt som æ hadde mot min kropp. å det funka, han blir gal når æ må ta den i fra han for å vaske, da bruke han en av t-skjorten.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Det skal jeg prøve! Takk for svar. Kjipt å ikke komme seg noen vei. Hvor gammel var han da? Begynte han plutselig å skrike?
Elisabeth&Kevin Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Han va nok en 2 3 mnd, det kom åså bere heilt plutselig. håpe det funke. det e heilt jæ.... når dæm skrik så intens når man e på kjøring. han e nu snart 10 mnd å har enda klutten med over alt. det som åså e at han e grei å legge mår han har den å kose med. forutenom når din tennern plage han. lykke til, håpe det funker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå