TusseMor07&09&14 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har hatt en kjemisk graviditet, og begynte å blø i dag, 10 dager over IKM. Det jeg lurer på er om det pleier å bli mye krøll med syklusen etter sånt? Og skal jeg da regne dette som den første dagen i den nye pp?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Trist å høre at du har mista! Hvis du begynte å blø 10 dager etter ikm var det nok ingen kjemisk graviditet, men en tidlig spontan abort. De kjemiske er når det skjer før ikm eller rundt ikm. Jeg hadde en SA på den tiden, og da ble det ikke noe krøll med syklusen. Jeg fikk neste mens på dagen 1 mnd etter jeg begynte å blø.
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Ja, det er litt trist. Men godt at det ikke gikk lenger iallefall, når det allikevel måtte bli sånn her. Hmmmm... kanskje det er SA? Vet ikke jeg... det som ikke stemmer med det er at jeg testet negativt igjen med billigstrimler allerede på IKM dagen. testet positivt med CB.digital 2 dager før. Skjønner ikke helt hva som egentlig er skjedd jeg... Men da håper jeg iallefall at syklusen ikke blir noe verre enn den allerede er;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå