Gå til innhold

flytting etter fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har termin i slutten av mars,og vi skal snart flytte inn i huset vårt(leiger leiligheit nå). Vi må vere ute herfra til 1 mai..har tenkt å ta flyttinga veldig med ro,(vi har ikke så veldig mye ting her, og samb. får hjelp av andre til å flytte møbler og tunge ting så jeg kan ta det med ro etter fødselen),vi kommer sikkert til å pakke en del og flytte en del ting inn i det nye huset FØR fødselen også..tror dere det går bra?er litt redd for at det skal bli mye stress..(er førstegangs og aner ikke hvordan jeg kommer til å føle meg etter fødselen)...vi skal bare flytte 5 min. herfra,så det er ikke langt...og samb. sier jo jeg bare kan slappe av så ordner han med flyttinga,men jeg føler jo at jeg må ha "litt kontroll" da..kan ikke overlate alt til mannfolka..hehe;)...hva synes dere?var det dumt å si opp leigeavtalen på leiligheita så tidlig?vi gjorde det for å spare penger,dessuten er husverten et "troll",skikkeli utrivelig person.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert bra! Er du sliten, så la mannen slippe til! Du kan jo bare flytte på tingene hvis du vil det senere...

Skrevet

Jeg har også termin i slutten av mars og skal flytte IMORGEN:) Gleder meg masse:) Sambo har fått hjelp av andre, kompiser og familie, som skal være med på å flytte de største tingene og bære. Jeg fikk visst ikke løfte noe, så jeg blir satt til å pakke ut og sette ting på plass:) Skjønner veldig godt at du vil ha litt kontroll ja:)

Jeg merker på meg selv at jeg mest sannsynlig kommer til å bli sliten, men det er bare å ta litt ofte pauser, så går det nok bra. Viktig å kjenne på kroppen hva man orker og ikke..

Så jeg ønsker deg/dere lykke til med flyttinga, husk å ta kroppens signaler på "alvor" =)

Skrevet

Jeg er 8 dager over tiden nå...og vi overtar vår nye leilighet på tirsdag. vi bor midlertidig hos mine foreldre, da vi flyttet i desember. Så heldigvis har vi ikke noen tid vi må være ute til. men er litt rart at jeg ikke får værtmed såmye på maling og oppussing. men får bare stole på mamma, pappa og mannen min! jeg har jo valgt farger og tapeter da...

Men blir vel alikevel litt stress med plassering og innredning og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...