Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Det diskuteres nå truser. Bruke eller ikke bruke? Stor eller liten? Evt når er det et must og når kan man blafre fritt og uhemmet? Noen sier at man bare kan gå med bukse hver dag, andre sier de ville fått søvnløse netter uten ("kan ikke sove uten truse"). Det advares mot å gå truseløs i tilfelle man skulle råke utfor en trafikkulykke, for hva som man blir skadet og må på sykehus. O skrekk, o horror. Hva om buksa rakner, kan man spørre seg. Andre innvender at man kan knytte en genser rundt livet, og dempe risikoen på den måten. Men har man alltid noe på seg under genseren? Jeg er usikker. Noen synspunkt?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Er det ikke like greit å holde seg hjemme? Så slipper man å tenke så jævlig liksom? Peker forøvrig på tråden nedenfor
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hva faen er problemet med truse!!!! Ekkelt uten, altså! Yuhk..........................
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Selv har jeg alltid på meg en to tre gensere og truser tilfelle noe skulle skje. Feks trafikkulykke. Jeg bruker alltid å ordne meg på håret også, og trer aldri lue over, for tenk om jeg møter en frisør? Hva ville han tro?
Gjest ->>- Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er mest fascinert over hvor mange som synes det er helt ok at hvem som helst kan gå på internettet og lese om trusepreferansene deres, fullt identifiserbare som mange er. Men dette er jo et ganske gjennomgående trekk.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 He he, ja skrekk og gru for at noen leger så oss ustelt!!! Fysj, kanskje droppe morgenkåpa i bilen på morgenkvisten da=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Nok en ting vi ikke trengte å vite om naboen.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2008 Ville det ikke være like greit å ha den på og være naken under? Så er du alltid klar, tilfelle ullykke.
Dronningen! Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Der er vi ganske like Doppler:o) Jeg har alltid med meg en trillekoffert som inneholder: * 3 truser * 4 par sokker * 2 bukser * 2 gensere * 2 ytterjakker + toalettmappe... Tenk om atte hvis om atte... Kan ikke fatte hvorfor naboene tror jeg er flyvertinne!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Mye enklere ved beinbrudd feks. Slipper å klippe i stykker buksa og sånn.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Jepp, helt klart. Tenk om en brannmann måtte bryte meg ut og fikk titt på rompa mi=) Herregud, nei vi holder oss til leger vi=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Men etter lillejonas' råd tror jeg nå at jeg skal begynne å gå naken innerst. Under det jeg har på liksom.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. februar 2008 Også vil det fremme et image som ansvarsbevisst.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 Tja, jeg vet ikke jeg. Kan ikke si det plager meg nevneverdig om naboen vet om jeg bruker string eller vanlig liksom. De henger da ute til tørk om sommeren uansett;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 Joda ser for meg det. Der kommer hun mora som tar ting på alvor og kler seg i morgenkåpe. Hele tiden. Men man kan jo ha fler ulike? noen korte til sommer, litt fleece til vinteren, og en rød til jul?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #17 Skrevet 14. februar 2008 Apropo ansvar. Lurer på om skravlegjengen da har ICM på mobilen sin, bare sånn at alt ligger til rette, truser, bh, langbukse, sminke, deo, osv. Jeg mener, føler de at en truse er *must*, er vel ICM på mob enda mer must egentlig=)
Tommage♀♂ Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 Jaja, syns nå det er litt ekkelt å gå truseløs jeg da. Senest i går la jeg men naken og tenkte med frykt på hva som ville skjedd om jeg våknet av brannalarmen. Barna kommer selvsagt først, noe som ville tilsi at jeg hadde løpt naken ut av huset. Og det er et syn jeg helst vil spare andre for=/ Litt utenfor tema, men jeg ville bare dele mine usaklige tanker om dette.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. februar 2008 #19 Skrevet 14. februar 2008 jeg fatter ikke at folk tørr og være inne.. tenk om huset skulle brenne ned.... men hva skjer om huset brenner ned og man ikke har med seg HKH sin trillekofert og det tilfeligvis er lørdagskveld? jeg tror jeg må få meg en psykolog. disse beskymringene tar på
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2008 #20 Skrevet 14. februar 2008 lag en knagg ved soveromsdøra til morgenkåpa.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #21 Skrevet 14. februar 2008 Helt ærlig tror jeg ikke det er tanken som står i hode akkurat da. Hvis noen hadde vært i en ulykke tror jeg ikke tanken "å tror jeg må rette på trusa litt nå før ambulansen kommer" er først ut
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #22 Skrevet 14. februar 2008 Tror de har skravlepsykolog på skravlesiden........som tar vare på dine interesser rundt dette om hva,hvordan, hvorfor og med hvem!!
Gjest ->>- Skrevet 14. februar 2008 #23 Skrevet 14. februar 2008 Nei, deg om det. Jeg hadde ikke ansatt noen som skrev om trusepreferansene sine på internett i hvert fall.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #25 Skrevet 14. februar 2008 Det er vel mest synd for deg. Du hadde potensielt gått glipp av mange gode ansatte da. Om hovedkriteriet er hvorvidt de legger ut trusepreferanser på nettet eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå