Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Når hodet på bebien er festa?? Mht hvis vannet går!!?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Aner ikke.. lurer jeg åsså litt på!! Noen??
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jordmor eller lege kan kjenne om hodet er festet på utsiden av magen.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 legen eller jordmor kan sjekke dette,, om hodet er festet... jeg klarer ikke å sjekke det selv,, men mamma kjenner det... hun kjenner at det beveger seg når hun rikker på han. hvis hodet ikke er festet når vannet går er det best å holde seg i ro..(har jeg lest) ringe fødene og høre med de hva du skal gjøre.. med 2 gangsfødene kan hodet feste seg seint,,, det kan skje etter at vannet går,,,, under riene...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Hodet til min første festet seg rett etter vannet gikk(vannet ble tatt på sykehuset)Så det trenger ikke og være festet før vannet går.Men er kanskje en fordel det vet jeg ikke.Men som sakt så kjenner de det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå