Gå til innhold

Utdrivinga har gått i stå i kveld - noen tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utdrivinga har stoppet opp. Ofte går den tregt, og nå i kveld ble det helt stopp.

Noen som har noen tips?

Vet det finnes spray, men har jo ikke det her nå :)

Holdt på i to timer for å få junior til og ta puppen. Men han var nok ikke så sulten og ikke tålmodig nok, så han la seg med grøt i magen tilslutt.

Melka kom et par ganger, men såklart rett etter han hadde sluppet taket og gitt opp. Vanskelig å slappe av, når man vet at det er akkurat det man burde. Like ille på begge sider.

Har melk i fryseren, og skal nok få lurt noe i pumpa etter mye strev. Så hverken junior eller jeg lider noen nød da men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet ofte med dette, og da pumpet jeg til melken kom, og så la mini til brystet. Da slapp han å suge så lenge før det kom noe..

Skrevet

Takk! Det hadde jeg ikke tenkt på :) Nå er pumpa vasket og kokt, så da kan jeg prøve det hvis det er like ille når han våkner igjen.

Vanligvis gjør jeg motsatt, fordi utdrivinga er best etter junior har fått satt det hele igang. Men kommer jo alltids noe når man kun bruker pumpa!

Skrevet

Er litt kjedelig å sitte å pumpe og pumpe til det kommer noe, men ...og en annen ting jeg begynte med var å gi mini pupp rett etter han hadde sovet i stedet for rett før. Da var han litt mer opplagt til å suge. Men det kommer jo an på hvilke rutiner dere har da...

lykke til:)

Skrevet

Ja, de er som regel mer sugevillige når de akkurat har våkna.

Har nok ikke så rask utdriving, men har ikke slitt noe med det siden barsel. Fikk spray der, men da jeg kom hjem så blødde jeg ut babyen med neseblod. La vekk sprayen tvert!

Vi får se om kvelden er et engangstilfelle.... Gutten sover da hvertfall godt uten noe særlig melk siden klokka 3 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...