Gå til innhold

leggkramper om natta..... hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvorfor jeg vokner om natta med skikkelige kramper i høyre legg?

er det tegn på vann i kroppen eller dårlig sirkulasjon?

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har samme "problem". vet ikke hvorfor, tenker alltid at jeg må ha ligget på en måte som har stoppet eller vanskeliggjort sirkulasjonen...

Skrevet

Kan hjelpe med magnesiumkapsler, har hjulpet meg:) Men har ikke noe god forklaring på hvorfor. Er vel underskudd av det i kroppen antar jeg

Skrevet

Jeg har vært kjempe plaget av kramper alltid - tror for min del at det nesten er familiært. Fikk tips av bestemor å strikke meg leggbånd av rent ull som jeg har på om natta. Siden jeg er litt rar og får panikk av å ha på meg disse båndene har jeg lagt lammeskinn nederst i senga og det hjelper:) Bonusen er jo at det er veldig godt og varmt:)

Skrevet

hørt det skal hjelpe å ta magnesium og kalsium. For meg hjalp det også å ligge med bena litt høyt

Skrevet

super plaget med dette jeg også...MITT RÅD SPIS BANANER..DET HJELPER:)

Skrevet

Har også vært plaget med det før, og det har hjulpet å drikke masse vann og så må du ikke fryse der du ligger.

Skrevet

De sier det er ett typisk jente-tegn;)

Sliter mase med samme problem jeg og, bare at det er venstre fot her.

Venter selv jente nå...

Prøv med ekte ullsokker rett på føtterne om natta, det skal hjelpe, beroliger liksom.

Skrevet

Spis 2-3 rå gulerøtter hver dag,dette hjalp meg i 4 svangerskap.

Skrevet

Dette er helt vanlig plage under savngerskapet.. jeg hadde det forrige gang også...

Ett godt tips er å sparke i veggen hvis det er en vegg i nærheten... Det hjelper, høres kanskje rart ut men det er helt sant

Skrevet

jeg fikk beskjed av jm om å tøye ut leggene hver gang jeg hadde gått tur...har ikke vært plaga med det, men hun gav meg det som et tips..

Skrevet

Et gammelt råd jeg har fått av min farmor er å knyte en ulltråd rundt anklene, det skal hjelpe. Jeg venter selv jente og krampene er nå i gang. Så jeg har tatt frem ulltråd og håper det vil hjelpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...