Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 testet nettopp positivt! skal inn til legen i morgen å måle hcg nivået, legen sier at faktisk kan ha gått bra likevel til tross for blødningene.. prøver å ikke juble for mye, for det er jo bare kansje, men er så gla nå! måtte bare få det ut, hehe..
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Så bra! Krysser fingre for deg! Og masse lykkeønskninger for morgendagen!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Masse lykke til da!!! *krysse fingre for*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå