gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hei.. Litt forvirret nå.. Har EL i dag, og siste mens var omtrent som normal.. Men jeg har fått melk i puppene, dvs den ene... Er godt over ett år siden jeg sluttet å amme og det har vært tørt nesten like lenge.. Er det noen som har opplevd dette?? Kan det være tegn på graviditet?? Kan jeg ha hatt mensen selv om jeg er gravid?? Ønskedrøm sikkert. Men lurte litt da når det kom melk.. Hvit melk, og fikk til en stråle.... Noen??
*Lykkeliten* Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hei du! Jepp, samme her.. Fikk melk i begge puppene når jeg sluttet med pillene i desember.. Det er en god stund siden jeg ammet forrige. Trodde seriøst at jeg var gravid, nu er jeg i 3pp.. EL til helgen.. Har også helt hvit melk og ikke lite heller.. =)
Pariserdama Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hei, det samme skjedde meg da jeg sluttet paa pillen. Ble bekymra saa gikk til legen: det er ikke melk men et slags sekret. Kan komme av mye forskjellig, men er sjelden et tegn paa noe "farlig". Mange faar det naar de slutter paa pillen. Dersom det kommer blod ut (og ikke blankt/hvitt) saa maa man faa en lege til aa sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå